سونی

سونی اکسپریا ۱ مارک ۳ مردادماه با قیمت ۱۲۹۹ دلار عرضه می‌شود

اکسپریا ۱ مارک ۳ ، پرچمدار جدید سونی در بازار از تاریخ ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) و با قیمت ۱۲۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

به گفته سونی، پیش‌فروش این گوشی که با تمرکز روی قابلیت‌های عکاسی موبایلی طراحی و تولید شده، ساعای پیش آغاز شده است. در این گوشی از برخی قابلیت‌های دوربین‌های عکاسی دیجیتال سری آلفا سونی استفاده شده و می‌تواند تجربه عکاسی موبایلی جدید را برای کاربران رقم بزند.

طبق گفته سونی، در اکسپریا ۱ مارک ۳ از یک لنز تله‌فوتوی جدید با قابلیت تغییر فاصله کانونی استفاده شده و در کنار آن، بسیاری از مشخصات فنی که می‌توان از یک گوشی پرچمدار اندرویدی در سال ۲۰۲۱ انتظار داشت، در این محصول مشاهده می‌شود.

مشخصاتی همچون نمایشگر ۶.۵ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، فناوری ۵G و پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ که این روزها در اغلب گوشی‌های بالارده بازار مشاهده می‌شود.

اگر خاطرتان باشد، سونی مدل اکسپریا ۱ مارک ۲ را با قیمت ۱۲۰۰ دلار عرضه کرد و اکنون به قیمت عضو جدید این خانواده، ۱۰۰ دلار اضافه شده که در مقایسه با قابلیت‌های جدیدی همچون فناوری ۵G، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی و همچنین باتری بزرگ‌تر ۴۵۰۰ میلی‌آمپری قابل توجیه است.

چند سالی است که کسب‌وکار تولید گوشی‌های هوشمند سونی، رونق چندانی ندارد و اخیرا نیز زمزمه‌هایی مبنی بر تصمیم این شرکت برای تعطیلی این بخش شنیده شده است. با این حال، مهندسان سونی همچنان به حضور در این بازار امیدوارند و سعی می‌کنند تا با عرضه گوشی‌هایی متفاوت و مجهز به قابلیت‌های عکاسی پیشرفته، نگاه خریداران اسمارت‌فون را به خود جلب کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا