شبکه‌های اجتماعیمتا

اینستاگرام دیگر اپلیکیشن اشتراک‌گذاری تصاویر نیست

آدام موسری، مدیر اینستاگرام اخیرا در قالب ویدیویی در حساب کاربری خود در اینستاگرام و توییتر اعلام کرد که اینستاگرام دیگر تنها یک اپلیکیشن اشتراک تصاویر نیست.

موسری عنوان کرد که پس از موفقیت‌هایی که شرکت‌های یوتیوب و تیک تاک در ارائه قابلیت‌های سرگر‌می‌و ویدیویی داشتند، اینستاگرام نیز به دنبال عرضه قابلیت‌های مشابه به کاربران خود است. او از اضافه شدن تغییرات و تجربه کاربری جدید به این شبکه اجتماعی محبوب در آینده نزدیک خبر داد.

از جمله تغییراتی که مدیر اینستاگرام از آن نام برد، ‌می‌توان به نمایش پیشنهاداتی به کاربر درباره موضوعاتی که دنبال ن‌می‌کنند و همچنین ساخت ویدیوهای بهتر با ارائه قابلیت نمایش فول اسکرین اشاره کرد.

اخیرا در خبرها آمده بود که اینستاگرام در حال تست الگوریتم‌های جدیدی است که قرار است به فید اصلی این اپلیکیشن اضافه شوند، اما این ایده مبنی بر ارائه پیشنهاد موضوعاتی که کاربر آن‌ها را دنبال ن‌می‌کند، برای این پلتفرم جدید است.

در حال حاضر، اینستاگرام نمایش فول اسکرین را برای محتواهای IGTV، Reels و استوری‌ها فراهم کرده اما طبق گفته موسری، با تغییرات جدید، تجربه ویدیویی جدیدی برای کاربران رقم خواهد خورد.

پیا‌می‌ که اینستاگرام و مدیر این اپلیکیشن ارسال کرده، بسیار روشن است: این شبکه اجتماعی دیگر ن‌می‌خواهد تا به عنوان یک اپلیکیشن اشتراک تصاویری در قالب‌های مربعی تلقی شود. در واقع، موسری معتقد است که اینستاگرام باید باید به یک اپلیکیشن سرگر‌می‌تبدیل شود که این تغییرات یا از طریق نوآوری‌ها و خلق ایده‌های جدید یا تقلید از ویژگی‌های به کار رفته در اپلیکیشن‌های رقیب اعمال خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا