تکنولوژی

لنوو از ساعت هوشمند رومیزی «اسمارت کلاک 2» رونمایی کرد

استقبال از ساعت‌های هوشمند رومیزی لنوو، مدیران این شرکت چینی را بر این داشت تا نسل جدید این محصول را طراحی و آن را با نام اسمارت کلاک 2 معرفی کنند.

این شرکت پیشتر دو ساعت هوشمند رومیزی به نام‌های اسمارت کلاک و اسمارت کلاک اسنشیال را در سبد محصولات خود داشت و اکنون سومین عضو را به این خانواده اضافه کرده است. این ساعت‌ها از قابلیت‌ها و کاربردهای متنوعی برخوردارند و می‌توانند علاوه بر پخش آلارم (زنگ بیداری) با صدایی خوشایند، از برخی قابلیت‌های هوشمند خانگی نیز بهره می‌برند.

اما در نسخه جدید یعنی اسمارت کلاک 2، از دستیار صوتی گوگل اسیستنت استفاده پ و به داک شارژ وایرلس نیز مجهز شده است. البته خرید این داک شارژ، اختیاری است و کاربر در صورت تمایل می‌تواند آن را تهیه کند. در صورت استفاده از این داک شارژ، می‌توان این ساعت هوشمند رومیزی را با فناوری شارژ وایرلس Qi شارژ کرد.

به گفته لنوو، این داک شارژ می‌تواند نقش یک لامپ را نیز ایفا کند و در شب، نور ملایمی‌را در اتاق پخش کند. جدای از قابلیت‌های اسمارت کلاک 2، تغییراتی نیز در طراحی و شکل ظاهری این ساعت اعمال شده و قرار است در سه رنگ مختلف روانه بازار شود.

طبق گفته لنوو، رنگ‌بندی این ساعت، می‌تواند آن را با انواع دکور منازل هماهنگ کند. از طرفی دیگر، تقریبا 85 درصد از پلاستیک به‌کاررفته در ساخت این محصول از مواد بازیافتی تهیه شده است. طول بدنه اسمارت کلاک 2 به نسبت مدل‌های قبلی، بزرگ‌تر شده و فضای بیشتری از قسمت پایینی نمایشگر 4 اینچی این ساعت با پارچه پوشانده شده است.

لنوو از ساعت هوشمند رومیزی «اسمارت کلاک 2» رونمایی کرد

اسمارت کلاک 2 از ماه سپتامبر و با قیمت 89.99 دلار عرضه خواهد شد. این محصول قرار است جایگزین اسمارت کلاک 79.99 دلاری شود اما فروش مدل اسمارت کلاک اسنشال که با قیمت 49.95 دلار عرضه می‌رسد، همچنان ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا