ایراناینترنت

طرح ساماندهی اینترنت، از دستور کار مجلس خارج شد

طرح ساماندهی اینترنت و پیام‌رسان‌های اجتماعی که با نام «صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی» نیز شناخته می شد،از دستور کار این هفته مجلس خارج شد. این طرح در روزهای اخیر جنجال زیادی در فضای رسانه ای کشور ایجاد کرده و واکنش های منفی بسیاری را برانگیخته بود.

یک چهره نزدیک به محمدباقر قالیباف گفت که طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های‌ اجتماعی با نظر قالیباف از دستورکار مجلس خارج شده است.

به گزارش ایسنا، محمدصالح مفتاح در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: « قالیباف در جمع روسای کمیسیون‌های مجلس گفت: فقط موضوعات اضطراری و ضروری باید در دستور کار مجلس باشد.»  دستور کاری که امروز برای جلسه روز سه شنبه منتشر شده نشان می دهد که این طرح حذف شده است. این در حالی است که طرح مذکور، در دستور کار این هفته مجلس قرار گرفته بود.

حذف طرح ساماندهی اینترنت از دستور کا مجلس

طبق دستور قبلی بررسی تقاضای عده‌ای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مورد رسیدگی به طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای‌مجازی و ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی طبق اصل هشتاد و پنجم (۸۵) قانون اساسی (ثبت ۱۷۱) (چاپ۱۸۵) (در اجرای ماده (۱۶۴) آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی) در دستور کار این هفته مجلس قرار داشت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا