شبکه‌های اجتماعی

ارسال مستقیم توییت به استوری اینستاگرام امکان‌پذیر شد

در روزهای پایانی سال 2020 میلاید، توییتر به صورت آزمایشی، قابلیتی را عرضه کرد که امکان اشتراک‌ توییت‌ها به استوری اینستاگرام را برای  کاربران آی او اس اپلیکیشن توییتر فراهم می‌کرد.

حال که نیمی‌از سال 2021 پشت سر گذاشته‌ایان، این شرکت رسما عرضه این قابلیت را برای تمامی‌دارندگان نسخه آی او اس توییتر عرضه کرد. به گفته توییتر، کاربران می‌توانند با تپ کردن روی آیکون اشتراک‌گذاری توییت‌ها که در قسمت پایینی هر توییت درج شده و انتخاب گزینه استوری اینستاگرام، توییت‌ها را در استوری ارسال کنند.

البته فعلا امکان تعامل با توییت‌ها میسر نشده؛ بدین معنی که همانند دیگر پست‌ها، با تپ کردن روی توییت‌ها در استوری، کاربر به پلتفرم توییتر برای مشاهده توییت منتقل نخواهد شد. بنابراین، این ویژگی چندان نمی‌تواند کاربران را به ورود به توییتر ترغیب کند.

با این حال، این قابلیت سبب می‌شود تا هم توییت‌ها در قالب استوری، خواناتر شوند و هم نیازی نخواهد بود تا کاربر برای هر بار اشتراک‌گذاری مطالب توییتر در اینستاگرام، از توییت‌ها اسکرین شات بگیرد.

توییتر در طی ماه‌های اخیر، قابلیت ها و ابزارهای متعددی را برای کاربران پلتفرم خود اضافه کرده است. این شرکت قصد دارد تا از این طریق، کاربران بیشتری را به استفاده از این شبکه اجتماعی جذب کند.

چگونه یک توییت را در استوری اینستاگرام شیر کنیم؟

برای اشتراک گذاری یک توییت در اینستاگرام کافی است از پایین هر توییت ( فعلا در اپلیکیشن توییتر در آی او اس )  دگمه اشتراک گذاری را فشار دهید. حالا گزینه Instagram Stories را به همراه آیکون اینستاگرام مشاهده می‌کنید با فشار دادن آن اسکرین شاتی از توییت به همراه لایک‌های آن در داخل اکانت اینستاگرام شما نمایش داده می‌شود.

با فشار دادن روی پست استوری حالا تصویر توییت استوری می‌شود. همانطور که گفته شد فعلا فقط تصویر توییت را میتوانید استوری کنید و نمیتوانید لینک به پست توییت یا جای دیگر به آن اضافه کنید.

به خاطر داشته باشید در صورت داشتن چند اکانت در اینستاگرام در هنگام استوری کردن یک توییت آن اکانتی مورد استفاده قرار میگیرد که آ‌خرین بار در اینستاگرام با آن فعالیت کرده باشید یا به اصطلاح آن را آخرین بار باز کرده باشید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا