تکنولوژی

دوچرخه الکتریکی Bird Bike رونمایی شد

شرکت Bird پس از عرضه چندین مدل اسکوتر در طراحی مختلف، از جدیدترین محصول خود به نام Bird Bike که یک دوچرخه الکتریکی است، رونمایی کرد.

به گفته Bird، این دوچرخه الکتریکی به گونه‌ای طراحی شده که قادر است مسیرهای سربالایی با شیب 20 درجه را به راحتی بپیماید. حداکثر سرعت برای این دوچرخه الکتریکی برابر با 25 کیلومتر بر ساعت عنوان شده و قادر است با یک بار شارژ، تا 90 کیلوتر را طی کند.

از جمله قابلیت‌های Bird Bike می‌توان به تعبیه یک سبد در قسمت جلویی دوچرخه، چراغ جلو و عقب LED، نمایشگر دیجیتال، پشتیبانی از فرامین صوتی، قفل داخلی و طراحی مجهز به پدال اشاره کرد.

همچنین در این دوچرخه الکتریکی از فناوری Geofence استفاده شده که قادر است در برخی مناطق، سرعت دوچرخه را کم یا حتی آن را در شرایط خاص متوقف کند. تراویس واندرزاندن، بنیانگذار و مدیرعامل Bird، عنوان کرد که این دوچرخه بیشتر مناسب سفرهای سه تا پنح مایلی (پنج تا هشت کیلومتری) است و می‌تواند وسیله خوبی برای پنج میلیارد سفر کوتاهی که هر ساله توسط افراد انجام می‌شود، باشد.

این شرکت قصد دارد تا Bird Bike را در سال جاری میلادی در کشورهای واقع در آمریکای شمالی و همچنین ایتالیا، اسپانیا، آلمان، ایرلند و فرانسه عرضه کند. هر کدام از این دوچرخه‌های الکتریکی به یک کد QR مجهزند که کاربر می‌تواند با اسکن کردن این کد از طریق اپلیکیشن Bird، قفل آن را باز کند.

هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصول اعلام نشده و مشخص نیست که آیا بازار دیگر کشورهای جهان نیز، این دوچرخه الکتریکی جدید را به خود خواهد دید یا خیر.

با توجه به آغاز تزریق واکسن کرونا به مردم جهان و پایین آمدن میزان مرگ‌ومیر ناشی از این همه‌گیری، انسان‌ها در حال بازگشت به روال زندگی قبل از کرونا هستند و بی‌تردید محصولاتی همچون اسکوتر یا دوچرخه‌های الکتریکی می‌تواند یکی از بهترین وسیله‌ها برای جابجایی باشد.

دوچرخه الکتریکی Bird Bike رونمایی شد

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا