هواوی

سه تبلت برتر هواوی در ایران؛ یک انتخاب برای هر سلیقه و بودجه

هواوی به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ تبلت در دنیا، در بازار ایران نیز حضور پررنگی دارد و خریداران تبلت، گزینه‌های مختلفی نظیر MatePad 10.4، MatePad T10s و MatePad T10 را پیش روی خود دارند. در ادامه به معرفی اجمالی سه مدل از بهترین تبلت‌های هواوی در بازار ایران می‌پردازیم تا انتخاب برای شما آسان‌تر شود.

هواوی تبلت‌های مختلفی را با ویژگی‌ها و قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه کرده است تا خریداران بتوانند بسته به نیاز و بودجه خود، دست به انتخاب بزنند. بنابراین ضروری است که کاربران نیازهای خود و مشخصات و تفاوت‌های تبلت های هواوی را بشناسند. خوشبختانه چه به یک تبلت اقتصادی نیاز داشته باشید و چه به یک تبلت بزرگ حرفه‌ای برای مصارف کاری یا حتی هنری، هواوی برای شما یک مدل مناسب دارد.

 

تبلت هواوی MatePad 10.4؛ بهترین تبلت برای حرفه‌ای‌ها

در صورتی که خواهان یک تبلت قدرتمند با طراحی زیبا، صفحه نمایش باکیفیت، باتری با دوام و قلم کارآمد هستید که چندان نیز گران نباشد، بهتراست با تبلت HUAWEI MatePad 10.4 آشنا شوید.

این تبلت از یک صفحه نمایش 10.4 اینچی FullView با وضوح 2K و حاشیه‌های بسیار باریک و رنگ‌های با طراوت بهره می‌برد که فضای زیادی برای انجام کارهایی چون طراحی، یادداشت برداری، وب‌گردی و حتی تماشای فیلم و بازی فراهم می‌کند.

سه تبلت برتر هواوی در ایران

صفحه نمایش بکار رفته در این تبلت نه تنها دارای گواهی معتبر TÜV Rheinland Low Blue Light بوده و با کاهش نور مضر آبی باعث حفظ سلامتی چشمان کاربر می‌شود، بلکه دارای حالتی ویژه به نام eBook برای مطالعه متن و کتاب‌های الکترونیکی است. این حالت به طور هوشمند میزان روشنایی و کنتراست صفحه نمایش را برای راحتی بیشتر چشم‌ها و ارائه تجربه‌ای نزدیک به خواندن کتاب‌های کاغذی تنظیم می‌کند.

این تبلت از قلم HUAWEI M-Pencil نیز پشتیبانی می‌کند که به طور جداگانه قابل تهیه است. این قلم تجربه‌ای نزدیک به استفاده از خودکار بر روی کاغذ را ارائه می‌کند و با داشتن طراحی راحت و دقت بالا، گزینه‌ای مناسب برای امور گرافیکی، نوشتن یا نقاشی است. این قلم سرعت انجام کارها را برای کاربران حرفه‌ای افزایش می‌دهد.

سه تبلت برتر هواوی در ایران

تبلت HUAWEI MatePad 10.4 به چیپست قدرتمند 7 نانومتری Kirin 810 با شتاب‌دهنده هوش مصنوعی مجهز است و عملکرد روان و بدون تأخیر را در انجام هر کاری تضمین می‌کند. همچنین این چیپست کم مصرف بوده و باعث دوام طولانی‌تر باتری می‌شود.

تبلت میت پد 10.4 با داشتن باتری بزرگ 7250 میلی آمپر ساعت، به راحتی یک روز کامل شما را همراهی می‌کند. همچنین در صورتی که به شارژ کردن آن نیاز پیدا کنید، شارژ کامل این باتری پرظرفیت فقط 3.8 ساعت طول می‌کشد.

علاوه بر قابلیت‌های یاد شده، ویژگی‌های دیگری نظیر بلندگوی چهارگانه، قابلیت‌های نرم‌افزاری کاربردی برای ارتباط با کامپیوتر و Multi-Tasking و طراحی ارگونومیک، تبلت هواوی Matepad را به بهترین گزینه برای طراحان، مهندسان و کاربران حرفه‌ای تبدیل کرده است.

 

تبلت هواوی MatePad T10s؛ تبلت همه‌کاره و متعادل

اگر خواهان یک تبلت بزرگ با نمایشگر باکیفیت، طراحی زیبا و صدای بلند هستید اما قصد پرداخت هزینه بالایی ندارید، لازم نیست سراغ تبلت‌های کوچک‌ بروید؛ هوآوی تبلت MatePad T10s را برای شما عرضه کرده است.

تبلت میت پد T10s به صفحه نمایش 10.1 اینچی فول اچ‌دی با حاشیه‌های باریک مجهز است که در ترکیب با فناوری HUAWEI ClariVu، یک تجربه بصری بسیار مناسب را برای شما فراهم می‌کند. صفحه نمایش این تبلت در کنار وضوح تصویر بالا، دارای شدت روشنایی و دقت رنگ مناسبی است.

سه تبلت برتر هواوی در ایران

برای آنهایی هم که می‌خواهند بر روی صفحه نمایش بزرگ 10 اینچی فیلم و ویدئو تماشا کنند، این تبلت دارای بلندگوی پرقدرت دوگانه تیون شده توسط Harman Kardon است که صدایی رسا و غنی را به ارمغان می‌آورد.

فرقی نمی‌کند به وبگردی بپردازید، ویدئو تماشا کنید یا بین اپلیکیشن‌های مختلف سوییچ کنید؛ رابط کاربری بهینه EMUI 10.1 در ترکیب با چیپست 8 هسته‌ای تجربه‌ای روان و سریع را ارائه می‌کند. این تبلت قابلیت‌های ویژه‌ای هم برای استفاده مناسب‌تر از صفحه نمایش بزرگ 10 اینچی آن دارد که می‌توان به App Multiplier برای اجرای همزمان دو پنجره از یک اپلیکیشن اشاره کرد.

سه تبلت برتر هواوی در ایران

در صورتی که خواهان یک تبلت امن و مناسب برای کودکتان هستید، میت پد تی 10 اس را باید مد نظر داشته باشید. این تبلت با داشتن قابلیت اختصاصی Kids Corner، فضای امن و مطمئنی را برای کودک شما فراهم می‌کند. همچنین این تبلت هواوی با استانداردهای خاص خود از چشم‌های حساس کودکان محافظت می‌کند.

به طور کلی باید گفت تبلت MatePad T10s انتخاب ارزشمندی برای آموزش آنلاین، مصارف روزمره، تماشای فیلم و استفاده‌های کودکان است.

 

تبلت هواوی MatePad T10؛ خوش‌قیمت‌ترین تبلت برای شما

اگر محدودیت بودجه دارید و می‌خواهید بیشترین قابلیت‌ها و امکانات را با حداقل هزینه به دست بیاورید، تبلت MatePad T10 بهترین چیزی است که می‌توانید در بازار ایران بیابید.

تبلت میت پد T10 دارای طراحی شکیل و صفحه نمایش بزرگ 9.7 اینچی با رزولوشن HD است که در وجود ویژگی‌های دیگری نظیر بلندگوی دوگانه پرقدرت، رابط کاربری سریع و روان، صفحه نمایش محافظ سلامتی چشم کاربر و امکانات نرم‌افزاری و نظارتی مخصوص کودکان، می‌تواند نیاز طیف وسیعی از کاربران را با حداقل هزینه برآورده کند.

این تبلت با داشتن بدنه سبک و باریک، به خوبی توسط کاربران با سنین مختلف قابل استفاده است و کار با آن حتی برای کودکان خردسال دشوار نیست. برای استفاده مفیدتر از صفحه نمایش بزرگ 10 اینچی این تبلت، می‌توان از قابلیت App Multiplier استفاده کرد تا دو پنجره مختلف از یک اپلیکیشن در کنار هم اجرا شود. این قابلیت در زمان خرید اینترنتی یا آموزش آنلاین می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

MatePad T10 به قابلیت‌های متنوع دیگری همچون Eye Comfort برای راحتی بیشتر چشم‌ها، حالت eBook برای مطالعه آسان‌تر، حالت Dark به منظور استفاده راحت‌تر در طول شب، چیپست هشت‌هسته‌ای Kirin 710A و باتری پرظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت نیز مجهز شده است.

با در نظر گرفتن تبلت هواوی میت‌پد تی 10 به عنوان گزینه‌ای با قیمت بسیار مناسب، دیگر لازم نیست به دلیل محدودیت بودجه به سراغ تبلت‌های کوچک‌تر یا برندهای متفرقه بروید. این تبلت می‌تواند برای کودکان شما نیز بهترین انتخاب باشد.

در پایان باید گفت هر سه تبلت هواوی MatePad 10.4، MatePad T10s و MatePad T10 با قیمت مناسب و گارانتی رسمی در بازار کشورمان در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

شما می‌توانید بر حسب نیاز و بودجه خود یکی از این سه تبلت ارزشمند هواوی را انتخاب کنید و برای خرید مطمئن آن‌ها با قیمت مناسب و گارانتی معتبر، به این لینک مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

‫941 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا