ایران

دیجی‌پی، بهترین دستیار شما در پرداخت قبض‌ها

اگر شما مسئول پرداخت قبض‌ها باشید، می‌دانید که با وجود آن‌که کاری بسیار ساده است، گاهی چنان وقت‌گیر و پیچیده می‌شود که آه از نهادتان بر می‌آورد. تعداد قبض‌ها، تنوع‌شان و این‌که پرداخت هر کدام‌شان راه و روش خاص خودش را دارد، گیج‌تان می‌کند گاهی پرداخت را فراموش می‌کنید و گاهی یادتان نمی‌آید که پرداخت کرده‌اید یا نه؟

در این نوشته برای‌تان پیشنهادی هیجان‌انگیز برای تمام شدن این داستان‌ها داریم. اپلیکیشنی که علاوه بر امکانات دیگر، امکان پرداخت تمام قبض‌ها را به راحتی فراهم می‌کند: سوپر اپلیکیشن دیجی‌پی

پرداخت قبض‌ها با دیجی‌پی چه مزیتی دارد؟

یکی از امکانات سوپر اپلیکیشن دیجی‌پی، پرداخت راحت تمامی قبض‌هاست. نیازی نیست چندین اپلیکیشن برای پرداخت قبض‌های متفاوت نصب کنید و یا به عابربانک‌ها و بانک‌ها مراجعه کنید.

قبض‌های آب، برق، گاز، تلفن ثابت، همراه اول، ایرانسل، رایتل و عوارض شهرداری تنها در چند مرحله ساده پرداخت می‌شوند.

قرارهم نیست بین بخش‌های مختلف اپلیکیشن سرگردان شوید و ندانید کدام بخش مخصوص پرداخت قبض است، دکمه پرداخت قبض، در همان صفحه‌ی اول به شما چشمک می‌زند.

به طور خلاصه و ساده بگوییم، در این دنیای پرسرعت و دیجیتالی بهتر است شما هم هوشمند عمل کنید، از وقت‌های مرده‌تان برای پرداخت قبض‌ها استفاده کنید و انرژی‌تان را با پرداخت غیرحضوری و استفاده از اپلیکیشنی ساده و چندکاره ذخیره کنید.

مراحل پرداخت قبض در دیجی‌پی

راستش را بخواهید نیاز به توضیح اضافه‌ای وجود ندارد، همه‌چیز کاملا شفاف و مشخص است. اپلیکیشین را نصب کنید. دکمه پرداخت قبض را پیدا کنید و کلیک کنید.

به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که باید نوع قبض را انتخاب کنید (برق، تلفن، ایرانسل و …). حالا سربرگ پرداخت با شناسه را انتخاب کنید، شناسه قبض و شناسه پرداخت را وارد کنید و مراحل بعدی پرداخت را به سادگی طی کنید.

در حال حاضر این امکان برای قبض آب وجود دارد، که فقط شناسه قبض را وارد و ذخیره کنید. دفعات بعدی نیازی به وارد کردن دوباره‌ی شناسه پرداخت نیست، این مورد به شما اجازه می‌دهد تا به راحتی به مدیریت قبض‌های پرداختیان بپردازید.

بعد از هر پرداخت، کد رهگیری برای‌تان ارسال می‌شود. تاریخچه پرداخت‌های‌تان را هم می‌توانید مشاهده کنید.

راستی دیجی‌پی نسخه‌ی تحت وب هم دارد که با توضیحاتی شبیه به مراحل بالا می‌توانید از آن استفاده کنید.

برای پرداخت قبض‌ها از طریق اپلیکیشین دیجی‌پی به چه چیزهایی نیاز دارم؟

شناسه قبض و شناسه پرداخت
شماره ۱۶ رقمی روی کارت، رمز دوم (رمز خرید اینترنتی)، تاریخ انقضای کارت بانکی و CVV2 (پرداخت از طریق کلیه‌ی کارت‌های عضو شبکه‌ی شتاب امکان‌پذیر است)
یک گوشی هوشمند و دسترسی به اینترنت

شناسه قبض و شناسه پرداخت را چگونه پیدا کنم؟

هر قبضی که قصد پرداخت آن را داشته باشید، (قبض‌های شهری مثل آب و برق و … و دیگر قبض‌ها) حتما دو شماره با عناوین «شناسه قبض» و «شناسه پرداخت» دارند که برای پرداخت الکترونیکی و غیرحضوری استفاده می‌شوند.

شناسه پرداخت: جزییاتی مربوط به مبلغ، سال و دوره قبض را مشخص می‌کند.

شناسه قبض: کدی یکتا مخصوص به همان قبض است.

تجربه‌های‌تان در استفاده از اپلیکیشین دیجی‌پی را با ما به اشتراگ بگذارید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا