پوشیدنی هوشمندتکنولوژی

ایرباد 149 دلاری Beats با پشتیبانی از حذف نویز معرفی شد

شرکت بیتس (Beats) ساعاتی پیش از جدیدترین محصول خود به نام استودیو بادز (Studio Buds) که یک ایرباد وایرلس مجهز به قابلیت حذف نویز محسوب می‌شود، پرده برداشت.

این ایرباد طی چند روز آینده و با قیمت 149.99 دلار وارد بازار خواهد شد. طبق اطلاعات منتشرشده، استودیو بادز به درایورهای 8.2 میلیمتری با دریافراگم و دکمه‌ای برای تنظیم میزان صدای ورودی از محیط بیرونی مجهز شده است.

وزن هر کدام از گوشی‌های این ایرباد برابر با 5.1 گرم عنوان شده است. روی هر کدام از این بادها، یک حفره بسیار کوچک برای جابجایی هوا تعبیه شده است. همچنین سری‌های این ایرباد، در سه سایز مختلف عرضه می‌شود که متناسب با اندازه گوش هر فرد خواهد بود.

طبق گفته بیتس، استودیو بادر از استاندارد IPX4 بهره می‌برد و این یعنی در برابر تعریق و قطرات آب مقاوم است. از جمله مشخصات این محصول، می‌توان به سازگاری آن با تمامی‌دستگاه‌های اندروید و آی او اس اشاره کرد که با یک بار ضربه زدن به بدنه ایرباد، اتصال برقرار می‌شود.

ویژگی حذف نویز فعال نیز از دیگر قابلیت‌های استودیو بادز محسوب می‌شود که به لطف حالت، Transparency نیز امکان شنیدن صداهای محیط پیرامون را نیز برای کاربر فراهم خواهد بود. میکروفون‌های این ایرباد نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در حین برقراری تماس‌های صوتی، قادرند صداهای نویز زمینه را حذف کنند.

در خصوص طول عمر باتری استودیو بادز باید گفت که این ایرباد قادر است با یک بار شارژ تا هشت ساعت روشن بماند که البته در صورت فعال بودن حالت حذف نویز فعال، این مدت زمان به پنج ساعت تقلیل خواهد یافت.

کیس استودیو بادز نیز می‌تواند تا دو برابر این ایرباد را شارژ کند و در مجموع، مدت زمان روشن ماندن 24 ساعته را برای محصول به ارمغان آورد. به گفته بیتس، تنها با پنج دقیقه شارژ این ایرباد، می‌توان تا یک ساعت با آن به موسیقی گوش داد.

بر اساس آخرین اطلاعات، پیش‌‌سفارش استودیو بادز از ساعاتی پیش آغاز شده و کاربران می‌توانند با پرداخت 149.99 دلار این محصول را در یکی از رنگ‌های مشکی، سفید یا قرمز خریداری کنند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا