تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

قابلیت «سوپر فالو» به زودی به توییتر اضافه می‌شود

به نظر می‌رسد که توییتر تا عرضه قابلیتی جدید خود به نام سوپر فالو (Super Follows) فاصله چندانی ندارد.

این ویژگی به کاربران توییتر اجازه می‌دهد تا با پرداخت حق اشتراکی ماهانه، به برخی از محتواهای اکانت‌های خاص دسترسی داشته باشند. حال جین مانچون وانگ، از کارشناسان حوزه آی‌تی تصاویری از این قابلیت را کشف و در اکانت شخصی خود منتشر کرد.

به گفته این محقق، قابلیت سوپر فالو توییتر تنها در اختیار کاربرانی با حداقل 10 هزار دنبال‌کننده قرار خواهد گرفت. همچنین این افراد می‌بایست در طی 30 روز، دست کم 25 پست را در این شبکه اجتماعی منتشر کرده باشند.

محدودیت دیگر به سن‌وسال کاربران برمی‌گردد و به گفته توییتر، این افراد می‌بایست حداقل 18 ساله باشند. طبق اطلاعاتی که وانگ منتشر کرده، کاربرانی که صلاحیت استفاده از ویژگی سوپر فالو را داشته باشند، می‌بایست دسته‌بندی مشخصی را برای پست‌های خود انتخاب کنند که شامل ورزشی، پادکست و غیره می‌شوند.

توییتر هنوز هیچ توضیحی در خصوص تصاویر منتشرشده توسط وانگ ارائه نکرده اما پیشتر نیز اطلاعاتی در خصوص این قابلیت اشتراکی منتشر شده که بر اساس آن، کاربران در ازای پرداخت مبلغ 4.99 دلار می‌توانستند به برخی اطلاعات و پست‌های منتشرشده دیگر کاربران این پلتفرم دسترسی داشته باشند.

این شرکت چند هفته پیش در ماه ماه مه میلادی نیز از آغاز تست قابلیت Tip Jar خبر داده بود که به کاربران این امکان را می‌داد تا مبلغی را جهت کمک به برخی تولیدکنندگان محتوا در این پلتفرم پرداخت کنند. این کار از طریق کلیک کردن روی آیکون دلار در پروفایل کاربران امکان‌پذیر است.

توییتر اما اعلام کرد که هیچ پولی از شیوه پرداخت با قابلیت Tip Jar به خود اختصاص نخواهد داد و تمامی‌مبلغ اهداشده به افراد تعلق خواهد گرفت. اما به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا چند درصد از حق اشتراک‌های پرداختی از سوی کاربران برای قابلیت سوپر فالو را به خود اختصاص دهد.

تیم محصولات توییتر در طی چند ماه اخیر بسیار پرکار بوده‌اند و قابلیت‌های متعددی را در دست توسعه دارند. از جمله این موارد می‌توان به «توییتر آبی» اشاره کرد که هم‌اکنون در حال گذراندن مراحل تست خود در کشورهای کانادا و آمریکا است.

قابلیت «سوپر فالو» به زودی به توییتر اضافه می‌شود

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا