تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

سرویس «توییتر آبی» با اشتراک ماهانه ۲.۹۹ دلار عرضه می‌شود

چند وقتی است که شنیده‌هایی مبنی بر تصمیم توییتر برای عرضه سرویسی تحت عنوان توییتر آبی -Twitter Blue- به گوش می‌رسد. حال این شرکت، در سکوت خبری و کاملا بی‌سروصدا وجود چنین سرویسی را تایید کرده است.

طبق اطلاعات که توسط کاربری به نام جین مانچون وانگ منتشر شده، اپل اخیرا سرویس توییتر آبی را در فهرست اپ استور قرار داد که در قسمت پرداخت درون برنامه‌ای، هزینه اشتراک ماهانه این سرویس برابر با ۲.۹۹ دلار تعیین شده است.

به نظر می‌رسد که این ویژگی اکنون در اختیار برخی از کاربران قرار گرفته تا مورد تست و ارزیابی قرار گیرد. جین مانچون وانگ که از محققان حوزه اپلیکیشن محسوب می‌شود، چند هفته پیش از عرضه این قابلیت در آینده نزدیک برای کاربران خبر داده بود.

او با انتشار توییتی نوشت که جزو اولین کاربرانی است که جزو مشترکان سرویس توییتر آبی شده است. در توییت وی آمده که این سرویس در تم‌ها و رنگ‌بندی مختلف عرضه می‌شود. اگرچه جزییات بیشتری از این قابلیت جدید ارائه نشده، اما بعید به نظر می‌رسد که امکانات توییتر آبی تنها به رنگ و تم متفاوت خلاصه شود.

به عبارتی دیگر و با توجه به اطلاعاتی که پیشتر در خبرها آمده، کاربران توییتر آبی به قابلیتی به نام Collections دسترسی خواهند شد که با استفاده از آن می‌توانند توییت‌های خاص و مورد علاقه خود را ذخیره کنند تا راحت‌تر به آن دسترسی پیدا کنند.

همچنین، برای این کاربران قابلیت Undo نیز فعال خواهد شد که بسته به انتخاب کاربر (بین ۵ تا ۳۰ ثانیه)، بعد از زدن دکمه «ارسال»، توییت منتشر ن‌می‌شود تا در صورت تغییر تصمیم کاربر برای انتشار، بتواند ارسال را لغو کند.

در واقع، این ویژگی از برخی جهات شبیه به ویژگی «ویرایش» که سال‌هاست کاربران توییتر منتظر اضافه شدن آن به این پلتفرم هستند، است. با این حال، طبق آنچه وانگ در مشاهده خود اعلام کرده، احتمالا خبری از کم شدن یا حذف تبلیغات برای کاربران توییتر آبی نخواهد بود.

همانطور که اشاره شد، سرویس توییتر آبی فعلا در فهرست گوگل پلی برای کاربران اندروید اضافه نشده است. اما هنوز زمان زیادی از این ماجرا نگذشته و شاید در روزهای آتی، این سرویس را در پلی استور هم ببینیم.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا