سامسونگ

انتشار تصاویری از گلکسی S21 FE در رنگ‌های مختلف

تمامی‌ شواهد از نزدیک بودن زمان رونمایی از گوشی گلکسی S21 FE خبر می‌دهند. محصولی که گفته می شود در ماه آگوست معرفی خواهد شد و اخیرا تصویری از آن در رنگ‌های مختلف منتشر شده است.

این تصاویر توسط اوان بلاس، افشاگر معروف اطلاعات گوشی‌های هوشمند منتشر شده است. اگرچه این تصاویر، به صورت رندر و طراحی‌شده هستند، اما اطلاعات خوبی را از شکل ظاهری این محصول در اختیار طرفداران برند سامسونگ قرار می‌دهند.

با نگاهی به این تصاویر، می‌توان گفت که گلکسی S21 FE بسیار شبیه به مدل گلکسی S21 طراحی شده و همانطور که می‌دانید، تفاوت‌ها بیشتر در مشخصات فنی و از همه‌ مهم‌تر قیمت نهایی دستگاه نهفته است.

با توجه به شایعات و خبرهایی که تاکنون این محصول منتشر شده، می‌توان گفت که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 888 و حافظه رم 6 گیگابایتی عرضه خواهد شد. از طرفی دیگر، بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ بخواهد همراه این گوشی، قلم استایلوس S Pen خود را نیز عرضه کند.

اگرچه هنوز زمان دقیقی برای معرفی این گوشی از سوی سامسونگ اعلام نشده، اما منابع خبری از رونمایی این محصول در ماه آگوست خبر می‌دهند. گفته می‌شود که گلکسی S21 FE به همراه گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 وارد بازار شود.

انتشار تصاویری از گلکسی S21 FE در رنگ‌های مختلف

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا