تپسیویروس کرونا

تخفیف تپسی برای مراجعه‌کنندگان به مراکز واکسیناسیون کرونا

همزمان با آغاز واکسیناسیون عمومی علیه بیماری کووید-۱۹ با اولویت سالمندان، تپسی اقدام به ارائه خدمات با تخفیف برای مراجعه به مراکز واکسیناسیون کرده است.

رفت و آمد در فضاهای عمومی به ویژه برای سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و پر ریسک یکی از دغدغه‌های جدی دوران شیوع کرونا است. استفاده از وسایل نقلیه عمومی پر جمعیت مثل مترو و اتوبوس، شانس ابتلا به کرونا را در این افراد بالا می‌برد. در نتیجه استفاده از تاکسی‌های اینترنتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی یک راه‌حل مناسب برای این افراد به شمار می‌رود.

در روزهای گذشته، واکسیناسیون عمومی کرونا با اولویت سالمندان در مراکز واکسیناسیون آغاز شده است. در همین راستا، تپسی برای تسهیل مراجعه به مراکز واکسیناسیون، یک تخفیف ویژه در نظر گرفته است. در گام اول، از ۸ خرداد به مدت یک هفته، مسافران تپسی در شهرهای تهران، مشهد، کرج و اصفهان می‌توانند با وارد کردن کد VAKSAN در بخش «کد هدیه و تخفیف»، از بین مراکز منتخب واکسیناسیون که روی نقشه نشانه‌گذاری شده‌اند، مرکز مورد نظرشان را به عنوان مقصد انتخاب کنند. با استفاده از این کد، ۶۰ درصد تخفیف تا سقف ۱۰ هزار تومان به مسافران تپسی تعلق خواهد گرفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا