اپلپوشیدنی هوشمند

انتشار اطلاعاتی جدید از طراحی و رنگ‌بندی اپل واچ سری 7

مهندسان اپل این روزها در حال کار روی نسل جدید ساعت‌های اپل واچ هستند. حال شواهد نشان می‌دهد که مدل جدید یعنی اپل واچ سری 7 با طراحی جدیدی عرضه خواهد شد.

محصولی که طبق گفته جان پراسر، افشاگر معروف اطلاعات محصولات اپل، قرار است با تغییرات نسبتا زیادی در طراحی، تولید و به بازار عرضه شود. تقریبا سه سال پیش بود که اپل تغییرات زیادی در طراحی مدل اپل واچ سری 4 اعمال کرد و اکنون بعد از سه سال، نوبت به اپل واچ سری 7 رسیده تا این تغیرات جدید را به خود ببیند.

پراسر که تصاویری را از این مدل جدید یعنی اپل واچ سری 7 منتشر کرده، مدعی شد که این ساعت با مانند گوشی‌های جدید آیفون و مدل‌های آیپد، از لبه‌های صاف بهره‌مند خواهد بود. این افشاگر همچنین اعلام کرد که منبع خبری وی تایید کرده که این تغییرات در اپل واچ سری 7 شاهد خواهیم بود.

با استناد به اطلاعات پراسر، علاوه بر طراحی لبه‌های صاف، اپل قصد دارد تا میزان حاشیه کناری صفحه نمایش را نیز تا حدودی کاهش دهد و ظاهری امروزی‌تر را برای این ساعت به ارمغان آورد. همچنین در این اطلاعات آمده که اپل واچ سری 7 در رنگ‌های جدید از جمله سبز نعنایی که با ایرپاد مکس همخوانی خواهد داشت، وارد بازار می‌شود.

البته دیگر ویژگی‌های پایه این ساعت همچنان بدون تغییر باقی خواهند ماند؛ برای مثال دیجیتال کرون همچنین در سمت راست بدنه حفظ خواهد شد. پراسر عنوان کرد که این تصاویر با استفاده از اطلاعات و جزییاتی که از منبع خود به دست آروده، طراحی شده‌اند و اگر اطلاعات درست باشند، اپل واچ سری 7 تقریبا با همین شکل ظاهری عرضه خواهد شد.

با این حال، هنوز هیچ حرفی در خصوص مشخصات فنی این ساعت هوشمند زده نشده است. اما انتظار می‌رود که شاهد به‌کارگیری یک پردازنده جدید در این ساعت باشیم. همچنین شنیده‌ها از تصمیم این شرکت برای تعبیه قابلیت سیستم مانیتورینگ فشار خون در اپل واچ سری 7 حکایت دارند.

و بالاخره، این ساعت هوشمند مجهز به نسخه جدید سیستم عامل واچ او اس عرضه خواهد شد که اطلاعات بیشتر از این پلتفرم در جریان کنفرانس توسعه دهندگان اپل در سال 2021 ارائه خواهد شد.

انتشار اطلاعاتی جدید از طراحی و رنگ‌بندی اپل واچ سری 7

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا