ایرانتکنولوژیدیجی‌کالا

بسته اینترنت را از کجا بخرم؟ معرفی یک سوپراپلیکیشن جذاب برای فعالیت‌های مالی روزمره!

آيا قبل از این‌که بسته اینترنت گوشی تمام شود، به فکر خرید بسته جدید هستید؟ یا حداقل می‌دانید از کجا باید بخرید؟ بعضی‌ها برای خرید بسته اینترنتی به وب‌سایت اپراتورها می‌روند و بعضی‌ها از کدهای USSD استفاده می‌کنند، اما ما از روش سریع‌تر و آسان‌تری برای خرید بسته اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل استفاده می‌کنیم!

در این نوشته کوتاه، یکی از آسان‌ترین و سریع‌ترین روش‌های خرید بسته اینترنت را معرفی می‌کنیم که هیچ نیازی به واردکردن اطلاعات کارت بانکی و گرفتن رمز پویا ندارد! برای خواندن این نوشته ۲ دقیقه وقت بگذارید تا شما هم با این روش عالی آشنا شوید.

بهترین جا برای خرید بسته اینترنت کجاست؟

سوپراپلیکیشن دیجی‌پی، اپلیکیشنی با خدمات مالی متنوع است. یکی از آن‌ها «خرید بسته اینترنت» است. اما چرا خیلی‌ها برای خرید بسته اینترنت از دیجی‌پی استفاده می‌کنند؟

اگر از کاربران و طرف‌داران اپلیکیشن دیجی‌پی بپرسید، چهار دلیل عمده برای خرید بسته اینترنت همراه اول، ایرانسل و رایتل از این اپ پرکاربرد دارند که این‌ها هستند:

۱. انتخاب شماره سیم‌کارت برای خرید بسته اینترنت در دیجی‌پی خیلی سریع است

وقتی وارد صفحه «بسته اینترنت» در اپ دیجی‌پی می‌شوید، هم می‌توانید شماره سیم‌کارت موردنظر را در ردیف مشخص شده بنویسید، هم می‌توانید از ۲ دکمه کنار فیلد استفاده کنید. دکمه اولی، شماره سیم‌کارت خودتان را در فیلد ظاهر می‌کند و با دکمه دوم هم می‌توانید شماره یکی از مخاطبان خود را برای اختصاص بسته اینترنت انتخاب کنید.

۲. در اپ دیجی‌پی بسته اینترنت همه اپراتورها وجود دارد

اپلیکیشن دیجی‌پی خرید بسته‌های اینترنت ایرانسل، رایتل و همراه اول را امکان‌پذیر می‌کند. پس به‌راحتی می‌توانید بسته اینترنت همه اپراتورها را مشاهده کنید و هرکدام را خواستید، در عرض چند ثانیه تهیه کنید.

۳. در اپ دیجی‌پی همه طرح‌ها و بسته‌ها وجود دارند

اپلیکیشن دیجی‌پی همه بسته‌ها و طرح‌ها، شامل روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه و همین‌طور بسته‌های ترکیبی را با قیمت‌های مختلف عرضه می‌کند. پس دست‌تان برای انتخاب و خرید باز است. می‌توانید همه گزینه‌ها را در کنار هم ببینید، آن‌ها را با هم مقایسه و بسته اینترنت مورد نظرتان را انتخاب کنید.

۴. خرید بسته اینترنت با کیف پول دیجی‌پی خیلی آسان‌تر است!

علاوه ‌بر همه مواردی که گفتیم، سوپراپلیکیشن دیجی‌پی قابلیت جذابی به‌نام «کیف پول دیجی‌پی» هم دارد. فقط بعد از نصب این اپلیکیشن، باید کیف پول دیجی‌پی خود را به هر مبلغ دلخواهی شارژ کنید. بعد از آن، هربار که می‌خواهید بسته اینترنت رایتل، ایرانسل یا همراه اول بخرید، دیگر لازم نیست اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید و رمز پویا بگیرید!

برای خرید بسته مورد نظر از اپ دیجی‌پی، فقط آن را انتخاب و روی دکمه «پرداخت با کیف پول» کلیک کنید. به همین سادگی و بدون واردکردن اطلاعات کارت بانکی، می‌توانید بسته اینترنت بخرید.

سوپراپلیکیشن دیجی‌پی خدمات دیگری مثل خرید شارژ سیم‌کارت، پرداخت قبض، امکان کارت‌به‌کارت، پرداخت عوارض جاده‌ای، کمک به خیریه‌ها و کلی امکانات جالب و طرح‌های هیجان‌انگیز هم دارد که برای اطلاع از آن‌ها فقط کافی‌ست آن‌ها را نصب کنید و ببینید! همه این قابلیت‌ها، در محیط ساده و کاربرپسندی جمع شده‌اند که کار با آن فوق‌العاده راحت است.

شما هم اگر می‌خواهید به جمع دوستان دیجی‌پی بپیوندید، اپلیکیشن دیجی‌پی را از استورهای معتبر دانلود و نصب کنید. پیشنهاد می‌کنیم کیف پول دیجی‌پی را هم شارژ کنید تا پرداخت‌های الکترونیکی و اینترنتی را آسان‌تر، سریع‌تر و جذاب‌تر از همیشه انجام بدهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا