بازی

دسته پلی استیشن ۵ در دو رنگ جدید رونمایی شد

سونی به تازگی از رنگ‌های جدید دسته بازی دوآل سنس برای پلی استیشن ۵ رونمایی کرد.

این دسته‌های جدید شامل یک مدل «قرمز کیهانی» با ترکیبی از رنگ‌های قرمز و مشکی و مدل «مشکی نیمه‌شب» با طراحی کاملا مشکی می‌شوند که طراحی دسته‌های بازی پلی استیشن ۲، پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ را در ذهن علاقه‌مندان به کنسول‌های بازی تداعی می‌کند.

تا پیش از این، دسته دوآل سنس تنها در یک مدل و با رنگ مشکی و سفید عرضه شده بود تا با طراحی بدنه پلی استیشن ۵ همخوانی داشته باشد. بنابراین، مدل‌های جدید با این دو رنگ قطعا با استقبال قابل توجهی از سوی دارندگان این کنسول مواجه خواهد شد.

مدل مشکی نیمه‌شب یک انتخاب خاص به شمار خواهد رفت چرا که مدل نخست دوآل سنس که با رنگ مشکی و سفید عرضه شد، یک تغییر بزرگ را به نسبت نسل قبلی دسته‌های پلی استیشن به خود دید و شاید به همین دلیل، بسیاری از کاربران نتوانستند آنچنان که بایدوشاید با آن کنار بیایند.

این در حالی است که با انتخاب مدل مشکی نیمه‌شب دوآل سنس، کاربران می‌توانند باری دیگر حس همیشگی کار با دسته پلی استیشن را تجربه کنند. البته سونی فعلا فقط این دو محصول را رونمایی کرده و کاربران برای خرید آن می‌بایست حداقل تا ماه آینده میلادی صبر کنند.

ناگفته نماند که پوسته کنسول پلی استیشن  ۵ نیز قابل جدا شدن است و این احتمال نیز وجود دارد که سونی بخواهد در آینده نزدیک، این پوسته قابل تعویض را در رنگ‌بندی‌های مختلف عرضه کند. البته نباید فراموش کرد که سونی این روزها با مشکلات زیادی در تولید و تامین درخواست‌های خریداران برای کنسول پلی استیشن ۵ دست و پنجه نرم می‌کند و چندی پیش نیز در خبرها آمده بود که کمبود این کنسول تا سال ۲۰۲۲ نیز ادامه خواهد داشت.

به گفته سونی مدل مشکی نیمه‌شب دسته دوآل سنس با قیمت ۶۹.۹۹ دلار ومدل قرمز کیهانی نیز با قیمت ۷۴.۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

دسته پلی استیشن ۵ در دو رنگ جدید رونمایی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا