خودروخودرو الکتریکی

انتشار تصویری از اولین خودروی الکتریکی سوبارو

شرکت سوبارو (Subaru) به تازگی تصاویری را از اولین خودروی الکتریکی خود تحت عنوان سولترا (Solterra EV) منتشر کرد.

محصولی که توان الکتریکی آن از طریق پلتفرمی‌که محصول همکاری میان سوبارو و تویوتاست، تامین می‌شود و قرار است سال آینده میلادی در بازار آمریکا، کانادا، اروپا و ژاپن عرضه شود. در این تیزر اطلاعات و جزییات دقیقی از این خودروی الکتریکی قابل رویت نیست اما با نگاهی به یکی از این تصاویر می‌توان گفت که محصول جدید سوبارو شباهت زیادی به شاسی بلند الکتریکی این شرکت خواهد داشت؛ اما با این تفاوت که بدنه‌ای جمع‌جورتر برخوردار خواهد بود.

تصویر دوم نیز از قسمت پشتی بدنه خودرو گرفته شده که نام خودرو یعنی Solterra در آن قابل رویت است. هنوز حرفی از قیمت و مشخصات فنی این خودرو زده نشده و مشخص نیت که آیا سوبارو به مانند دیگر خودروسازان با این خودروی الکتریکی، تغییرات جدیدی را در طراحی داخل کابین محصولات خود اعمال خواهد کرد یا خیر.سوبارو

با این حال، شواهد نشان می‌دهد که سولترا از لحاظ زیبایی و المان‌های بصری، جذاب‌تر از خودروی الکتریکی BZ4X تویوتا خواهد بود که مبتنی بر پلتفرم مشترک میان این دو شرکت طراحی شده است. تویوتا اعلام کرد که BZ4X نیز در سال 2022 عرضه خواهد شد.

این دو شرکت پیشتر اعلام کردند در ساخت خودروهای الکتریکی مبتنی بر این پلتفرم، از تجربه سوبارو در استفاده از سیستم‌های تمام چرخ متحرک و همچنین تجربه تویوتا در توسعه فناوری باتری برای مدل‌های هیبریدی بهره گرفته خواهد شد.

انتشار تصویری از اولین خودروی الکتریکی سوبارو

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا