تکنولوژی

تبلیغاتی که اینستاگرام به شما نشان نمی‌دهد

تبلیغات افشاگرانه سیگنال، فیس‌بوک را مجبور به مسدود کردن اکانت این پیام رسان کرد

پیام رسان سیگنال برای نشان دادن سطح داده‌ای که فیس‌بوک از حریم شخصی کاربران جمع آوری کرده و برای استفاده تبلیغاتی در اختیار مشتریانش می‌گذارد، یک تبلیغ روی فیس‌بوک طراحی کرده است. فیس بوک اما این تبلیغ را به سرعت حذف کرده و اکانت سیگنال را مسدود کرده است.

سیگنال که بسیاری آن را یکی از امن‌ترین پیام‌رسانان معرفی می‌کنند و اخیرا هم استقبال از آن بسیار زیاد شده  در یک پست وبلاگ با عنوان « تبلیغی اینستاگرامی که فیس‌بوک آن را به شما نشان نخواهد داد» می‌گوید که فیس‌بوک با جمع آوری داده‌های کاربران آنها را به فروش می‌رساند.

سیگنال برای نشان دادن اینکه این ویژگی چگونه کار می‌کند از فیس بوک تبلیغات خریداری می‌کند که داده‌های کاربران را به خودشان نشان می‌دهد. فیس‌بوک در پاسخ اکانت سیگنال را مسدود می‌کند.

سیگنال می‌نویسد: اینکه شما به مردم بگویید که چگونه از داده‌هایشان استفاده می‌کنید ممنوع است و برای فیس‌بوک تنها این کاربرد (‌جمع آوری داده برای استفاده تبلیغاتی) در صورتی قابل قبول است که آنچه را با داده‌های مخاطبان خود انجام می‌‌دهید پنهان کنید.

تبلیغاتی که سیگنال برای نمایش در اینستاگرام طراحی کرده اما فیس‌بوک جلوی انتشار آن را گرفته است
تبلیغاتی که سیگنال برای نمایش در اینستاگرام طراحی کرده اما فیس‌بوک جلوی انتشار آن را گرفته است / در این تبلیغات به شکلی صریح مشخص می‌شود که فیس‌بوک چه داده‌هایی را در اختیار تبلیغ دهندگان می‌گذارد

سیگنال همچنین نمونه‌هایی از این تبلیغات هدف‌گذاری شده برای اشخاص را روی بلاگ خود منتشر کرده است. « شما این تبلیغ را می‌بینید و یک مربی برای تازه عروس و داماد هستید و کار مسخره‌ای دارید. این تبلیغ از لوکیشن شما استفاده کرده و میدانیم در حال فکر کردن برای اداپت کردن هستید! «

سیگنال همچنین تصویری از اکانت مسدود شده تبلیغات خود منتشر کرده است.

مرتبط: پیام رسان سیگنال  چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا