گوگل

به زودی ‌‌می‌توانید نحوه تلفظ صحیح اسا‌‌می‌ را به گوگل اسیستنت آموزش دهید

گوگل اسیستنت به زودی با بروزرسانی جدیدی که دریافت ‌‌می‌کند، قادر به تلفظ صحیح اسا‌‌می‌ افراد خواهد بود.

گوگل اخیرا اعلام کرد که این تغییرات طی چند روز آینده در گوگل اسیستنت اعمال خواهند شد که علاوه بر تلفظ صحیح اسامی، قابلیت آگاهی متنی این دستیار صوتی نیز نسبت به قبل ارتقا خواهد یافت. به گفته گوگل، پس از دریافت این بروزرسانی، اگر اسیستنت اسامی را اشتباه تلفظ کند، افراد ‌‌می‌توانند به راحتی نحوه تلفظ صحیح نام خود را به این دستیار صوتی آموزش دهند.

بدین ترتیب که فرد ‌‌می‌بایست نام خود را با تلفظ صحیح و با صدای بلند تکرار کند که در اینجا، گوگل تلاش خواهد کرد تا نحوه تلفظ این نام را فرا گیرد. همچنین افراد ‌‌می‌توانند نام مخاطبان خود را نیز برای گوگل اسیستنت بخوانند تا دیگر مشکلی در تلفظ اسا‌‌می‌ مخاطبان توسط این دستیار صوتی پیش نیاید.

همانطور که اشاره شد، ارتقای آگاهی متنی این دستیار صوتی نسبت به تایمرها و آلارم‌‌ها‌ نیز از دیگر تغییرات جدید خواهد بود. بدین معنی که گوگل اسیستنت با استفاده از فناوری درک زبان خود موسوم به BERT قادر خواهد بود دستورات مرتبط کاربر را با دقت تقریبا 100 درصدی اجرا کند.

گوگل اعلام کرد که این تغییرات ابتدا برای کاربران آمریکایی محصولات این شرکت همانند Nest Audio عرضه خواهد شد و به تدریج سایر دستگاه‌‌ها‌ نیز این آپدیت را دریافت خواهند کرد. با این حال، قابلیت تلفظ صحیح اسا‌‌می‌ طی چند روز آینده به این دستیار صوتی اضافه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا