لپ‌تاپهواوی

فروش ویژه لپ تاپ هواوی MateBook D14 در ایران با هدیه دو میلیون تومانی

فرصتی استثنایی برای خرید لپ‌تاپ هواوی MateBook D14 همراه با دو هدیه

هواوی به مناسبت ورود لپ‌تاپ میت بوک D14 به بازار ایران، برنامه تشویقی ویژه‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته است. در این طرح ویژه، به مشتریانی که از روز 29 فروردین 1400 اقدام به خرید لپ تاپ میت بوک دی14 کنند، دو هدیه شامل یک هدفون بی‌سیم هواوی FreeLace و یک دستگاه موس وایرلس هواوی اعطا می‌گردد. این هدایای ارزنده جمعاً ارزشی بالغ بر 2 میلیون تومان دارند.

این فروش ویژه برای مدتی محدود از تاریخ 29 فروردین 1400 برقرار بوده و در صورت تغییر شرایط، توقف یا تمدید این طرح، اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد. در نظر داشته باشید که دریافت این هدایا منوط به خرید لپ‌تاپ میت بوک D14 از برندشاپ‌ها یا فروشگاه‌های منتخب هواوی است.

اولترابوک میت بوک D14؛ قدرتمند با پرستیژ بالا

هواوی میت بوک دی 14 ابعادی بسیار جمع‌وجور داشته و با وزن تنها 1.38 کیلوگرمی و ضخامت حداکثر 15.9 میلی‌متری، توجه شما را در نگاه اول جلب خواهد کرد. این اولترابوک می‌تواند در کیف یا کوله‌پشتی شما به راحتی جای گرفته و در هر زمان و مکانی همراه شما باشد.

با وجود این وزن و ابعاد، بدنه میت بوک D14 از آلیاژ برس‌خورده‌ی آلومینیوم ساخته شده و علی‌رغم ظاهر ظریف، با لپ‌تاپی پرقدرت و مستحکم روبرو هستید.

فروش ویژه لپ تاپ هواوی MateBook D14 در ایران با هدیه دو میلیون تومانی

این لپ‌تاپ یک صفحه نمایش 14 اینچی از نوع IPS LCD داشته که علاوه بر رزولوشن Full HD و زاویه دید بالا، با کاهش حاشیه‌های پنل، «نسبت نمایشگر به بدنه» را به رقم چشمگیر 84 درصد رسانده است. همچنین نمایشگر میت بوک دی 14 مجهز به قابلیت تنظیم خودکار نور صفحه و حذف فلیکر (لرزش تصویر) بوده و بدین ترتیب، از سلامت چشمان شما مراقبت کرده و از ایجاد سردرد در کار کردن‌های طولانی جلوگیری می‌کند.

میت بوک دی 14 در زمینه امنیت و حریم خصوصی نیز امکانات کارآمدی دارد. این لپ تاپ مجهز به حسگر تشخیص اثر انگشت بوده و وبکم آن نیز برای امنیت بیشتر، داخل کیبورد جای داده شده است.

فروش ویژه لپ تاپ هواوی MateBook D14 در ایران با هدیه دو میلیون تومانی

در حال حاضر میت بوک D14 تحت پیکربندی اینتل با دو مدل پردازنده نسل دهم Core i5-10210U و Core i7-10510U به بازار ایران وارد شده است.

هواوی این لپ‌تاپ‌ها را با دو فضای ذخیره‌سازی 256 یا 512 گیگابایتی از نوع حافظه پرسرعت NVMe SSD و حافظه رم 8 یا 16 گیگابایتی ارائه می‌کند. با توجه به باتری پرظرفیت و سیستم مدیریت انرژی پیشرفته، میت‌بوک دی 14 می‌تواند شما را برای یک روز کاری و بدون نیاز به برق شهری همراهی کند.

جالب است بدانید که هواوی از یک شارژر کوچک USB-C برای این لپ تاپ استفاده کرده که با آن می‌توانید حتی گوشی هوشمند خود را نیز شارژ کنید. در حضور این شارژر پرسرعت 65 واتی، با تنها 30 دقیقه شارژ می‌توانید تقریباً نیمی از ظرفیت باتری میت بوک دی 14 را شارژ کنید.

پیشنهاد می‌کنیم فرصت را از دست ندهید و چنانچه قصد خرید لپ تاپ دارید، در مدت محدود فروش ویژه میت بوک D14، نگاهی نیز به این لپ تاپ خوش‌ساخت و قابلیت‌های آن داشته باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا