ایرانتکنولوژی

خداحافظی مدیرعامل زاویه بعد از ۵سال از این مجموعه‌

ایمان داودیان، مدیرعامل فضای کار اشتراکی زاویه پس از ۵ سال از این مجموعه خداحافظی کرد. داودیان به عنوان یک فرد تاثیرگذار نقش پررنگی در شکل‌گیری و رشد این فضای کار اشتراکی داشته است. او در یادداشتی به عنوان خداحافظی در ویرگول گفت که برای زاویه نقطه شروع و پایانی متصور نیست و این تصمیم برای شروع مسیر کاری جدید است.

او نوشت: «از اردیبهشت ۹۵ تا اردیبهشت ۱۴۰۰.۵ سال از بهترین لحظات عمرم را در زاویه سپری کردم. برای من این مسیر تمام نشده، چون که باور دارم زاویه محدود به فضای فیزیکی نیست و اجتماع آدم‌های شگفت‌انگیزیه که دغدغه آنها تجربه ساختن و یاد گرفتن است. بعد از گذشت تمام این سال‌ها و در این لحظه افتخار می‌کنم که در ساخت آینده نقش کوچکی داشتم و ثمره تلاش آدم‌های ارزش‌آفرین را در ساخت زاویه و کارخونه نوآوری آزادی دیدم.»

داودیان گفت: «در واقع، شخصا برای زاویه نقطه شروع و پایانی متصور نیستم و معتقدم که زاویه برآیند و نقطه اتصال تمام چیزهایی است که من در مسیر شخصی و حرفه‌ای‌ام یاد گرفتم و آدم‌هاییه که ملاقات کردم. از آن مهم‌تر زاویه فقط مسیر شخصی من نیست و نتیجه تلاش آدم‌های دلسوز، ارزش آفرین و اعضایی است که هرکدام در بخشی از این مسیر برای ساخت چنین اجتماع و فضایی تلاش کرده‌اند. برای من همیشه زاویه و همه آدم‌های آن نماد عینی آینده ایران بوده و است. جایی که امید و ناامیدی، فرصت‌ها و چالش‌های یک اجتماع رو به رشد رو می‌شود هر لحظه در آن دید. بعد از ۵ سال هیجان‌انگیز و پر از تجربه در زاویه، امروز وقت خداحافظی با این گوشه امن و شروع مسیر جدید رسید. تصمیم تغییر مسیر تصمیم سخت و البته اجتناب ناپذیر بود. چرا که در این مدت خیلی بیش‌تر از قبل حس کردم که بسیار از ماموریت‌ها و هدف‌های مشخص شده زاویه به سرانجام رسیده است و این گوشه امن بیش از هر چیزی که باید برای من امن شده بود. چراغ کارخانه و زاویه هنوز  است و من هم برای ادامه مسیر پیش رو هیجان زده‌ام و بی‌صبرانه منتظر هستم خبرهای بعدی در مورد مسیر جدیدم را با شما به اشتراک بگذارم.»

فضای کار اشتراکی زاویه در کارخانه نوآوری آزادی واقع شده است. این فضا برای فریلنسرها و تیم‌های استارتاپی است و امکاناتی چون اتاق جلسات، اینترنت پر سرعت، پرینتر، پذیرش و تلفن، آشپزخانه باز، چای و قهوه برای آن‌ها در نظر گرفته است. همچنین تیم‌های استارتاپی می‌توانند از امکانات دیگری چون حضور در برنامه‌های آموزشی و سمینارهایی که در کارخانه نوآوری آزادی برگزار می‌شود استفاده کنند. در زاویه شما می‌توانید میز ثابت داشته باشید یا به صورت چند روز در هفته. با فضایی به وسعت ۱۰۰۰ متر، بیش از ۲۰۰ عضو دارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا