بازیتکنولوژی

هدفون گیمینگ ریزر Kraken V3 X معرفی شد

شرکت ریزر ساعاتی پیش عضوی جدید به نام Kraken V3 X را به خانواده هدفون‌های گیمینگ خود اضافه کرد.

هدستی که طراحی زیبا و بدنه‌ای با وزن کم بهره می‌برد و به درایورهای جدید و نور کروما RGB مجهز شده است. وزن این هدست بدون کابل برابر با 258 گرم عنوان شده که این ویژگی، در پی استفاده از ساختار پلاستیکی به دست آمده است.

البته وزن این هدست به سبکی مدل بلک شارک V2 Pro نمی‌رسد، اما فراموش نکنید که مدل V2 Pro از قیمتی به مراتب بالاتر بهره می‌برد و گزینه مقرون به‌صرفه‌ای محسوب نمی‌شود. با این حال، در مدل جدید Kraken V3 X، دو قسمتی که روی گوش قرار می‌گیرد ، از پارچه‌ هیبریدی با قابلیت عبور هوا بهره می‌برد.

همانطور که اشاره شد، افکت‌های نوری کروما RGB نیز در دو قسمت گوشی‌های این هدفون مشاهده می‌شود. در دل بدنه این هدفون نیز از درایورهای 40 میلیمتری TriForce ریزر استفاده شده که فرکانس‌های بین 12 هرتز تا 28 هرتز را با حساسیت 103 دسی‌بل پشتیبانی می‌کند. همچنین قابلیت Spatial Audio نیز با پرداخت 20 دلار برای کاربران قابل استفاده خواهد بود.

میکروفون به‌کار رفته در این هدفون از نوع HyperClear Cardioid است. این میکروفون به گونه‌ای طراحی شده که قادر است تنهای صدای فرد در حین اجرای بازی را منتقل کند و صداهای پیرامون همچون صدای کیبورد یا ماوس را نادیده بگیرد.

و اما در خصوص قیمت این محصول باید گفت که Kraken V X3 تنها با پرداخت 70 دلار قابل خرید است. قیمتی که برای هدفونی جدید و با قابلیت پشتیبانی از RGB قابل قبول است و می‌تواند گزینه مناسبی برای انتخاب گیمرها باشد.

هدفون ریزر Kraken V3 X معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا