اپل

انتشار اطلاعاتی جدید از طراحی آیفون SE پلاس اپل + ویدیو

به نظر می‌رسد که اپل در تدارک رونمایی از آیفون SE پلاس جدید مجهز به نمایشگر به اصطلاح لبه به لبه و تاچ آیدی تعبیه‌شده در دل دکمه پاور است.

محصولی که گفته می‌شود در نیمه دوم سال 2021 وارد بازار خواهد شد. اگرچه هنوز مشخصات و اطلاعات دقیقی از این محصول به بیرون درز نکرده، اما اخیرا ویدیویی از مدل مفهومی‌این گوشی به بیرون درز کرده که طراحی ظاهری و برخی مشخصات احتمالی این محصول را فاش می‌کند.

این ویدیو توسط یکی از کاربران توییتر به نام The Hacker 24 در یوتیوب منتشر شده است. البته حدود یک سال پیش نیز، مینگ-چی کو تحلیلگر ارشد محصولات اپل اعلام کرده بود که اپل در حال تولید آیفون SE پلاس است.

طبق گفته او، آیفون SE پلاس به نمایشگر 5.5 یا 6.12 اینچی عرضه خواهد شد. به جای دکمه هوم، از تاچ آیدی استفاده شده که در دل دکمه پاور تعبیه خواهد شد. احتمال تحقق این پیش‌بینی با رونمایی از آیپد ایر 2020 که به تاچ آیدی تعبیه‌شده در دکمه هوم مجهز بود، قوت گرفت.

حال این کاربر توییتر با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط مینگ-چی کو دست به طراحی آیفون SE پلاس جدیدی زده که از نمایشگر 6.1 اینچی لبه به لبه بهره می‌برد. همچنین این گوشی به شارژر مگ سیف و فناوری 5G نیز مجهز خواهد بود.

برای این گوشی قیمت 499 دلار پیش‌بینی شده که 100 دلار گران‌تر از آیفون SE سال 2020 است. اپل با عرضه این گوشی، قصد دارد تا گزینه دیگری را پیش روی علاقه‌مندان به مدل‌ها‌ی SE یا همان ارزان‌قیمت خود قرار دهد.

هنوز زمانی دقیقی برای معرفی این گوشی اعلام نشده اما احتمالا در رویداد فصل پاییز اپل و به همراه مدل‌ها‌ی آیفون 13 رونمایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا