تکنولوژی

جایزه ۲۴۰۰ دلاری برای دوری ۲۴ ساعته از نمایشگرهای هوشمند

شرکت Previews. org که در زمینه تست انواع محصولات و دستگاه‌های الکترونیک فعالیت دارد، اعلام کرد به افرادی که بتوانند ۲۴ ساعت به سراغ گوشی یا هرگونه دستگاه هوشمند دیگری نروند، ۲۴۰۰ دلار جایزه می‌دهد.

در این چالش ۲۴ ساعته از شرکت‌کنندگان خواسته می‌شود تا به مدت ۲۴ ساعت، به سراغ هیچ یک از نمایشگرهای دستگاه‌های الکترونیک نروند. در توضیحات وب‌سایت این شرکت آمده است: فرادی که می‌خواهند از شر دستگاه‌های خود برای یک روز خلاص شوند و در عین حال، پول هم دریافت کنند، این فرصت برایشان فراهم شده است.

علاقه‌مندان برای حضور در این چالش می‌بایست در وب‌سایت معرفی‌شده، ثبت‌نام کنند. سپس سوالاتی از آن‌ها پرسیده می‌شود تا در صورت داشتن شرایط مورد نظر، بتوانند در این طرح شرکت کرده و جایزه ۲۴۰۰ دلاری را دریافت کنند.

به گفته این شرکت، تنها افرادی می‌توانند در این چالش شرکت کنند که به معنی واقعی کلمه، معتاد به اینترنت و دستگاه‌های هوشمند باشند و دوری یک روزه از اپلیکیشن‌هایی چون اینستاگرام، برایشان بسیار مشکل باشد.

این چالش در حالی برگزار می‌شود که این روزها، میزان کار با نمایشگرهای هوشمند به طور محسوسی در حال افزایش است و اغلب کاربران، ساعت‌ها پای دستگاه‌های الکترونیک می‌نشینند. از سویی دیگر، همه‌گیری کرونا هم باعث شده تا میزان کار با دستگاه‌های هوشمند افزایش یابد.

طبق گزارشی که در سال ۲۰۱۹ صورت گرفت، مشخص شد که نوجوانان آمریکا بالغ بر هفت ساعت از شبانه‌روز را به استفاده از دستگاه‌های هوشمند برای سرگرم شدن می‌گذرانند.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا