استارتاپکافه بازار

بازار سهم خود از فروش تا سقف سالانه ده میلیارد ریال از هر توسعه‌‌دهنده را نصف می‌کند

به این ترتیب،‌ در سال ۱۴۰۰ کمیسیون پرداخت‌شده از سوی ۹۹٪ توسعه‌دهندگان نصف خواهد شد.

با هدف رونق بیشتر صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی، و کمک به رشد توسعه‌دهندگان، بازار سهم خود از فروش اولین ده میلیارد ریال هر توسعه‌دهنده در هر سال را از ۳۰ به ۱۵ درصد کاهش می‌دهد.

به این ترتیب،‌ در سال ۱۴۰۰ کمیسیون پرداخت‌شده از سوی ۹۹٪ توسعه‌دهندگان نصف خواهد شد.

مهدی امیری،‌ مدیرعامل بازار، می گوید: «ما مسئولیت و مأموریت خود را کمک به توسعه‌دهنده و رشد صنعت می‌دانیم. امیدواریم این تصمیم، به‌ویژه برای توسعه‌دهندگانی که در مراحل نخستین رشد خود هستند و به منابع بیشتری برای سرمایه‌گذاری و خلاقیت جهت رساندن محصول خود به دست کاربران ایرانی نیاز دارند مفید باشد.»

«بازار در ۱۰ سال گذشته در کنار پلی‌استور گوگل و اپ‌استور اپل رشد کرده و با ایجاد مزیت‌هایی با محتوای بومی، نظارت بر پرداخت امن، و پشتیبانی فعال از ۲۶ هزار توسعه‌دهنده، و به رغم محدودیت‌های محتوایی و نداشتن امکان نصب پیش‌فرض و دسترسی‌های سیستمی، ۴۵ میلیون کاربر ایرانی را با خود همراه کرده است.»

مهدی امیری با اشاره به اینکه گوگل و اپل در سطح جهانی و بازار به عنوان میزبان ایرانی پیشگام برنامه‌ها و بازی‌ها، با تصمیم‌هایی از این دست می‌کوشند رونق بیشتری به صنعت برنامه‌ها و بازی‌های موبایلی بدهند، اظهار امیدواری می‌کند با این تصمیم، به بالندگی کسب و کارها در دورانی که نیاز کاربران به خدمات موبایلی برای امور روزمره بیش از همیشه است کمک شود.

با این تصمیم که از ابتدای خرداد سال ۱۴۰۰ اجرایی می‌شود، درآمد توسعه‌دهندگان در بازار، بیشتر و امکان رشدشان در حوزه‌ی ارائه خدمات به کاربران ایرانی فراهم‌تر خواهد شد.

بازار با بهره‌مندی از نظرات توسعه‌دهندگان خود، و پابه پای تحولات صنعت برنامه‌های موبایلی در جهان، همواره کوشیده است گام‌هایی مفید و مؤثر در راستای توسعه و رونق اکوسیستم موبایلی در ایران بردارد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا