خودروخودرو الکتریکی

پیکاپ تمام ‌الکتریکی Canoo رونمایی شد

شرکت کانو (Canoo) که در زمینه توسعه خودروهای الکتریکی فعالت می‌کند، اخیرا از جدیدترین محصول خود در قالب یک پیکاپ تمام الکتریکی پرده برداشت.

خودرویی با میزان آلایندگی صفر که نشان از توانایی بالای مهندسان کانو در ساخت پلتفرمی‌انعطاف‌پذیر برای این محصول دارد. در واقع، خودروی جدید کانو ترکیبی از یک پیکاپ و ون الکتریکی را در خود جای داده و از لحاظ ظاهری، شباهت زیادی به دیگر نمونه‌های موجود در بازار ندارد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید، پیکاپ الکتریکی کانو در قسمت پشتی خود از یک فضای قابل تقسیم برای حمل انواع بار بهره می‌برد که امکان جداسازی فضاها به واسطه ورق‌هایی عمودی که در این قسمت تعبیه شده، می‌تواند خیال کاربر را از سُر نخوردن وسایل و اشیای موجود در این قسمت راحت کند.

در قسمت جلویی خودرو نیز شاهد استفاده از یک طراحی متفاوت و جالب هستیم. اولین چیزی که نگاهمان را به خود جلب می‌کند، طراحی چراغ‌های و همچنین شیشه جلویی است که این محصول را با محصولات مشابه متمایز می‌کند. در قسمت کناری بدنه نیز یک فضای کشویی برای نگهداری وسایل و تجهیزات حساس همانند لپتاپ  تعیبه شده است.

در خصوص توان و مشخصات فنی این خودروی تمام الکتریکی نیز باید گفت که این محصول در دو نسخه مجهز به موتور دوگانه یا موتور پشتی تعبیه شده که می‌توانند حداکثر نیرویی معادل 600 اسب بخار و گشتاوری معادل 745 نیوتن‌متر را به ارمغان آورد.

پیکاپ تمام ‌الکتریکی Canoo رونمایی شد

به گفته کانو، این خودرو می‌تواند با یک بار شارژ، تا بیش از 200 مایل (320 کیلومتر) را بپیماید. همچنین با این خودرو می‌توان باری به وزن تقریبی 800 کیلوگرم را حمل کرد. طبق آنچه کانو اعلام کرده می‌توان از باتری این خودرو برای روشن کردن و تزریق برق به انواع محصولات الکترونیکی استفاده کرد.

پیکاپ تمام ‌الکتریکی Canoo رونمایی شد

اگرچه هنوز زمان دقیقی برای عرضه این پیکاپ تمام الکتریکی اعلام نشده، اما به گفته شرکت سازنده، تا قبل از سال 2023 خبری از عرضه این خودرو نخواهد بود. تا آن زمان قطعا خودروهای رقیبی چون فورد F-150 و ریویان R1T وارد بازار شده‌اند و می‌توان شاهد رقابتی جدی میان این خودروسازان بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا