تکنولوژی

راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی جدید برای طرفداران تسلا

تسلا اخیرا از راه‌اندازی یک شبکه اجتماعی در وب‌سایت خود خبر داد که به مشتریان محصولات و طرفداران برند خود این امکان را می‌دهد تا بهتر با یکدیگر در تعامل بوده و از طرف تسلا، گام‌هایی را برای حرکت به سمت انرژی‌های پاک در آینده بردارند.

این میکروسایت که تحت عنوان Tesla Engagement Platform نامیده می‌شود، بر روی وب‌سایت تسلا قابل دسترسی است. تسلا هدف خود از راه‌اندازی این پلتفرم را ایجاد یک فضای دیجیتال برای تمامی‌کارهای مرتبط با شرکت و همچنین تسهیل مشارکت اعضای جامعه تسلا در پی بردن به اولویت‌های روز و تمرکز روی آن‌ها عنوان کرد.

کاربران در این پلتفرم می‌توانند نسبت به پست‌های منتشرشده از سوی کاربران، واکنش نشان داده و علاوه بر درج کامنت، حتی می‌توانند این پست‌ها را لایک کنند. همچنین قابلیت دنبال کردن اکانت‌ها نیز برای آگاهی از نظرات دیگر کاربران فراهم شده است.

تسلا همزمان با راه‌اندازی این پلتفرم اجتماعی، از تصمیم خود برای پایان دادن به فعالیت بخش انجمن‌ها در وب‌سایت خود نیز خبر داد. اگرچه انجمن‌های متعددی مرتبط با تسلا در فضای وب وجود دارد، اما دیگر خبری از این انجمن‌ها در وب‌سایت تسلا نخواهد بود. هرچند عدم نظارت و توجه تسلا به این انجمن‌ها و مشکلات ناشی از وجود اسپم‌ها و ترول‌ها، صدای بسیاری از کاربران را نیز درآورده بود.

با این حال، پلتفرم جدید Tesla Engagement Platform، می‌تواند جایگزین خوبی برای انجمن‌ها باشد. همچنین تسلا قصد دارد تا با کمک این پلتفرم، از شور و اشتیاق طرفداران برند خود که تعدادشان کم هم نیست، به صورت متمرکزتری برای حمایت از برخی کارها و برنامه‌های خود استفاده کند.

همچنین با کمک این پلتفرم جدید، علاقه‌مندان برند تسلا می‌توانند در برخی کلاب‌ها عضو شده و رویدادهای آینده را مشاهده کنند. همچنین، از این طریق، تسلا قصد دارد تا ارتباط نزدیک‌تری را با حامیان و طرفداران خود داشته باشد و از نظرات آن‌ها نیز استفاده کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا