استارتاپتحول دیجیتال

پی‌فا بازیگر اصلی تقابل سنت و مدرنیته در حوزه پرداخت

تا به حال به کارمزدی کارت به کارت دقت کرده‌اید ؟‌ برای جا به جایی مبلغ ۱۰ میلیون تومان شما باید ۲۷۶۰ تومان کارمزد تراکنش پرداخت کنید، علاوه بر این حتی با پرداخت این کارمزد همچنان با محدودیت های ۳ و ۶ میلیون تومانی در بعضی خدمات‌دهنده‌های انتقال پول مواجه هستیم.

استفاده از سرویس‌‌های پرداخت‌یاری مانند پی فا این محدودیت‌ها را در بر ندارند و شما با کارمزد ۱٪ تا سقف ۱۰۰۰ تومان (بطور مثال برای ده میلیون تومان مبلغ کارمزد ۱۰۰۰ تومان است) میتوانید تراکنش‌های خود را انجام دهید و علاوه بر این در این نوع از سرویس هر شخص میتواند بدون حضور در شعبه روزانه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت کند و شخص دریافت کنندده وجه را بطور آنی دریافت کند.

پی‌فا به تمامی مشاغل و همچنین کسب‌وکارهای فعال در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام و حتی اشخاص حقیقی یک آدرس اختصاصی درگاه پرداخت اینترنتی (UPG) ارائه می‌دهدتا افراد بدون نیاز به ارسال شماره کارت یا شبا، تنها با ارسال یک لینک پرداخت اینترنتی برای پرداخت‌کننده بتواند بدون محدودیت‌های کارت‌به‌کارت و ساتنا و پایا در لحظه پول خود را دریافت نماید.

پی‌فا واسطه میان psp و پذیرنده

پی‌فا با حضور بین درگاه‌های پرداخت بانکی مختلف و پذیرنده‌ امکان اتصال همزمان کسب‌وکار به چندین شبکه پرداخت مختلف را فراهم کرده و با مسیردهی هوشمند بین‌ پی‌اس‌پی ها کاربر را به درگاه پرداخت اینترنتی متصل می‌کند. این مزیت پی‌فا علاوه بر تضمین پایداری سیستم، درصد تراکنش‌های ناموفق را به صفر نزدیک کرده‌است؛ نقش اصلی پرداخت‌یارها کاهش نرخ تراکنش‌های ناموفق است که پی‌فا با توانایی پشتیبانی بیش از ۴۰۰۰ تراکنش در ثانیه این دغدغه را به خوبی حل کرده است. البته که پی‌فا در مسیر خدمات رسانی به پذیرنده به همین مورد بسنده نکرده است و با ارائه سرویس‌های مدیریت مالی حرفه‌ای دغدغه حسابداری پذیرندگان را هم حل کرده‌است.

خدمات انحصاری پرداخت‌یارها

جذاب‌ترین سرویس پرداخت‌یارهایی چون پی فا، فاکتور پرداخت اینترنتی (FPG) است که پذیرنده می‌تواند متناسب با خدمت یا محصول خود فاکتورهای متعدد ایجاد کند و تعداد دفعه‌ی قابل پرداخت آن فاکتور را به تناسب موجودی آن کالا در انبار خود تعیین نماید. فاکتور پرداخت‌ اینترنتی برای پیج‌های اینستاگرامی بسیار کاربردی است زیرا می‌توانند در هایلایت استوری‌ها کالا را تعریف نمایند و کاربر با بالا کشیدن صفحه بتواند آن کالا را خریداری نماید.

مزیت‌های کلیدی این سرویس‌ها دریافت یکپارچه اطلاعات خریدار نظیر نام، شماره تماس و آدرس دریافت کننده است که مدیریت پیج به راحتی می‌تواند خریدهای مشتریان را دسته‌بندی و کالاهای خریداری شده را در کوتاه‌ترین زمان برای خریدارها ارسال نماید.

علاوه براین داشتن گزارش مالی منظم و دقیق یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های صاحبین کسب‌وکار است که پی‌فا با نمایش وضعیت لحظه‌ای فروش و گزارش‌های هفتگی این نیاز را به خوبی حل کرده است. همچنین صاحبین کسب‌وکار می‌توانند از قابلیت تسهیم مالی پی‌فا برای تسویه سریع‌تر به حساب‌های مقصد و زنجیره تامین خود استفاده کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا