پوشیدنی هوشمندتکنولوژیگوگل

گوگل: مشکل گوگل اسیستنت در پلتفرم Wear OS به زودی برطرف می‌شود

گزارش‌ها حاکی از آن است که امکان دسترسی به سرویس گوگل اسیستنت در دستگاه‌های مجهز به Wear OS با مشکل مواجه شده و کاربران نمی‌توانند با گفتن عبارت «Hey Google»، این دستیار صوتی را فعال کنند.

گوگل در واکنش به این گزارش‌ها اعلام کرد که از مشکلی که کاربران با آن مواجه‌اند، مطلع است و مهندسان این شرکت در حال رفع مشکل مذکور هستند تا بتوانند تجربه استفاده از این ویژگی را ارتقا دهند.

این اختلال توسط کاربران زیادی در صفحه Issue Tracker گوگل گزاش شد که با نگاهی به موارد ذکرشده ‌می‌توان دریافت که دارندگان مدل‌های مختلفی از ساعت‌های هوشمند مجهز به پلتفرم Wear OS، این مشکل را تجربه کرده‌اند. حتی برخی از این گزارش‌ها به نوامبر 2020 بر‌می‌گردد.

به گفته این کاربران، گوگل اسیستنت از طریق فرمان صوتی قابل دسترسی نیست و برای استفاده از آن، ‌می‌بایست دکمه فیزیکی روی ساعت را که برای این منظور طراحی شده، فشار داد.

اگرچه گوگل اقدامات خود را برای رفع این مشکل، آغاز کرده اما به گفته برخی از تحلیلگران، پلتفرم Wear OS نتوانسته انتظارات مدیران این شرکت را برآورده کند و جزو اولویت‌های این شرکت محسوب نمی‌شود. با این حال، دستیار صوتی گوگل اسیستنت همچنان یکی از محصولات اصلی این شرکت است و قطعا طی ساعات آتی شاهد رفع این مشکل خواهیم بود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا