ایران

ساترا پخش برنامه اینترنتی علی کریمی را متوقف کرد

سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی که با نام «ساترا» شناخته می‌شود، پخش برنامه اینترنتی علی کریمی درباره انتخابات فدراسیون فوتبال در شبکه نمایش خانگی را متوقف کرد.

به گزارش تابناک، علی کریمی، یکی از چهار کاندیدای انتخابات فدراسیون فوتبال دیشب در برنامه ضبط شده نامزدهای انتخاباتی شبکه سه ـ که یکشنبه شب ضبط شده بود ـ حضور نداشت. کریمی با انتشار بیانیه ای به دلیل آنچه نمایشی بودن این برنامه خوانده بود، از حضور در آن انصراف داد اما به جای آن برنامه ای جهت پخش در شبکه نمایش خانگی آماده کرد تا به صورت آزاد درباره این انتخابات اظهار نظر کرده و درباره بسیاری از مسائل فوتبال افشاگری کند.

حالا خبر می‌رسد که ساترا مجوزی برای پخش این برنامه صادر نکرده و محتوای آن را مناسب برای پخش عمومی ندیده است. در این برنامه مهدی مهدوی کیا، خداداد عزیزی و علیرضا منصوریان در کنار علی کریمی حضور داشتند.

ساترا پیش از این مانع پخش برنامه جدید عادل فردوسی پور در شبکه نمایش خانگی و اینترنتی نیز شده بود. برنامه سه نامزد دیگر انتخابات فدراسیون فوتبال، دیشب از آنتن شبکه سه با کمترین تنش و چالش بین سه کاندیدا پخش شد.

منبع
تابناک

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا