ایران

خرید سلفون استرچ برای صنایع بسته بندی

مرکز فروش آنلاین زودپک یکی از فروشگاه‌هایی است که امکان خرید سلفون استرچ با کیفیت بالا از آن وجود دارد. این مرکز به عنوان یکی از استارت آپ‌های داخل کشور توان تامین این محصول را در حجم گسترده‌ای متناسب با نیاز مشتری‌ها دارد. فرایند ثبت سفارش و تحویل کالا در مرکز فروش زودپک به صورت آنلاین و با سرعت بالایی انجام می‌شود که این امر به شما کمک خواهد کرد کالای سفارش داده شده را در کوتاه‌ترین زمان تحویل بگیرید.

نقش سلفون استرچ در حفاظت از کالاها

کالاهای بسیار زیادی هستند که نیاز به بسته بندی برای حمل و رسیدن به دست مصرف کننده نهایی دارند. نقش بسته بندی در حفظ کیفیت کالا پس از پایان تولید و تا زمان رسیدن آن به دست مشتری بسیار مهم است. برای همین تقریبا هیچ کالایی نیست که بدون بسته بندی تحویل مشتری داده شود. مگر در مورد کالاهای فله‌ای که تعداد آن‌ها در مقایسه با محصولات نیازمند به بسته بندی چندان زیاد نیست.

مرکز فروش آنلاین زودپک یکی از مراجعی است که شما امکان خرید انواع محصولات مورد نیاز برای بسته بندی را در زمان نیاز خواهید داشت.
یکی از پر فروش‌ترین محصولاتی که در فروشگاه آنلاین زودپک عرضه می‌شود سلفون استرچ است. قدمت استفاده از سلفون استرچ به قدمت استفاده از انواع کارتن‌ها و یا انواع نایلون‌هایی که در گذشته برای بسته بندی محصولات استفاده می‌شده است نیست.
اما با این وجود، مزایای استفاده از سلفون یا نایلون استرچ باعث افزایش روزافزون تقاضا برای آن شده است. این افزایش تقاضا به دلیل نقشی که این سلفون‌های انعطاف پذیر در حفاظت از کیفیت کالاهای بسته بندی شده دارند می‌باشد.

فروشگاه زودپک با در نظر گرفتن نیازهایی که مشتری‌ها به این نوع نایلون دارند، اقدام به عرضه سلفون استرچ با عرض و طول‌های متفاوتی کرده است.

این محصول به طور معمول به صورت رول‌های پلاستیکی عرضه می‌شود که به سادگی می‌توانید تصاویر آن‌ها را در سایت فروشگاه زودپک مشاهده کرده و برای خرید ثبت سفارش کنید.

 نحوه استفاده از سلفون استرچ

نایلون‌های استرچ را می‌توانید هم به صورت دستی و هم به طور مکانیزه مورد استفاده قرار دهید. در صنایع بسته بندی مواد غذایی که حجم بالایی از محصولات به طور روزانه بسته بندی می‌شوند به طور معمول استفاده از سلفون به صورت مکانیزه است.   اما در کاربردهای عادی استفاده از سلفون به صورت دستی یا نیمه مکانیزه در فروشگاه ها، صنایع کوچک و در خانه‌ها نیز دیده می‌شود. به عنوان مثال مبلمان فروشی‌ها و مبلبمان سازی‌ها با استفاده از سلفون مبل هم جلوگیری از نشستن غبار به روی محصول میکندد و هم جلوه مبلمان را در نظر مشتری بیشتر می‌کنند. شما با توجه به حجم کالاهایی که نیاز به بسته بندی دارند می‌توانید آن‌ها را به صورت دستی یا به طور مکانیزه و نیمه مکانیزه بسته بندی نمایید. در هر یک از این حالت ها، مرکز فروش آنلاین زودپک انواع سلفون را در عرض‌ها و طول‌های مختلف برای استفاده به صورت مکانیزه یا دستی در اختیار مشتری‌های خود قرار می‌دهد.

البته کیفیت سلفون‌های عرضه شده توسط زودپک بالا است و تفاوت سلفون‌هایی که برای استفاده به طور مکانیزه عرضه می‌شوند با سلفون‌هایی که به طور دستی مورد استفاده قرار می‌گیرند بیشتر در مشخصاتی مانند عرض و طول سلفون (به خصوص طول سلفون در هر رول) می‌باشد.
سلفون‌هایی که در زودپک عرضه می‌شوند از جنس پلی اتیلن استرچ هستند و برای همین از بهترین مواد اولیه تولید شده در داخل برای عرضه به مشتری‌ها ساخته شده اند. این محصولات از نظر کیفی استانداردهای لازم را برای استفاده در صنایع بسته بندی (در هر جایی که نیاز باشد) خواهند داشت.

مشخصات سلفون‌های عرضه شده در مرکز زودپک

به دلیل نیاز متفاوت مشتری ها، رول‌های سلفون که توسط مرکز فروش آنلاین زودپک عرضه می‌شوند از نظر طول و عرض سلفون با هم تفاوت دارند و می‌توانید با توجه به نیاز خود اقدام به سفارش رول‌های مناسب برای کاربرد مد نظر خود بنمایید.
کوچک‌ترین رول‌های عرضه شده در فروشگاه زودپک رول استرچ پلی اتیلن با عرض ۱۰ سانتی متر است که طول این رول برابر با ۱۷۰ متر است. این رول‌ها بیشتر برای اسباب کشی و بصورت دستی استفاده می‌شوند.
شما می‌توانید رول‌های استرچ پلی اتیلن ۱۷۰ متری را در عرض ۲۰ سانتی متری نیز سفارش دهید. قیمت این رول به دلیل دو برابر بودن عرض آن نسبت به رول پلی اتیلن استرچ ۱۰ سانتی، دو برابر است.
در صورت نیاز به رول سلفون با عرض بیشتر، مشتری‌ها می‌توانند رول سلفون استرچ نیم متری را برای خرید انتخاب کنند. طول این رول‌ها حداقل ۱۸۰ متر است. ضخامت نایلون همه رول‌های ذکر شده در بالا برابر با ۱۰ میکرون است.
به دلیل این که در کاربردهای مکانیزه نیاز به رول‌های پلاستیکی با طول‌های بسیار بیشتر است. فروشگاه زودپک رول استرچ پلی اتیلن نیم متری (۵۰ سانتی متری) را در طول‌های مختلف به مشتری‌ها عرضه می‌کند.
برای استفاده سلفون در دستگاه‌های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک رول‌های نیم متری را در طول‌های ۳۵۰ متری و ۷۰۰ متری و ۱۰۰۰ متری پیشنهاد می‌شود. وزن بالای این رول‌ها باعث میشه استفاده دستی از اونها سخت باشه و صرفا مناسب استفاده در دستگاه‌ها باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا