اپل

رویداد اپل در تاریخ 26 اسفند برگزار ‌می‌شود

به نظر ‌می‌رسد که مدیران اپل این روزها در تدارک مقدمات برگزاری مراس‌می‌برای رونمایی از نسل جدید محصولات خود در روز 26 اسفند (16 مارس) هستند.

رویدادی که با تمرکز روی محصولات آیپد برگزار خواهد شد و احتمالا شاهد رونمایی از ردیاب‌های هوشمند ایرتگ (AriTags) نیز خواهیم بود. از خانواده آیپدها نیز معرفی آیپد پرو و آیپد مینی پیش‌بینی شده است.

طبق آنچه نشریه کره‌ای Eonomic Daily News منتشر کرده، این مراسم به صورت مجازی برگزار و برای علاقه‌مندان در فضای آنلاین پخش خواهد شد. این منبع خبری نوشت که اپل در سال 2020، در روز 18 مارس از آیپد پروهای جدید خود رونمایی کرد و به احتمالا زیاد این رویه در سال جدید نیز در پیش گرفته خواهد شد. حتی قبل‌تر و در سال 2019 و 2018 نیز این رویداد به ترتیب در روزهای 25 و 27 مارس برگزار شده بود.

طبق آخرین اطلاعات، سری آیپد پرو تمرکز اصلی این رویداد خواهد بود و احتمالا تا پایان ماه مارس نیز به دست خریداران خواهد رسید. اگرچه هنوز جزییات دقیقی در این رابطه در دست نیست، اما احتمالا این تبلت‌ها به فناوری نمایشگر مینی LED مجهز خواهند بود.

این فناوری ‌می‌تواند به ارتقای تجربه بصری کاربر کمک کنند. همچنین برای این تبلت، فناوری 5G نیز پیش‌بینی شده است. در این بین، برخی از منابع خبری نیز از مجهز بودن این تبلت‌ها به قطعات مغناطیسی برای قطعات جانبی جدید خبر ‌می‌دهند.

در آیپد مینی از میزان حاشیه‌های کناری اطراف نمایشگر کم خواهد شد. محصول جدید دیگر نیز ردیاب‌های هوشمند ایرتگ هستند که احتمال رونمایی از آن در این مراسم بسیار زیاد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا