تکنولوژیشبکه‌های اجتماعی

کارمندان اسپاتیفای می‌توانند برای همیشه دورکاری کنند

اسپاتیفای اخیرا اعلام کرد که کارمندان این شرکت می‌توانند در صورت تمایل، برای همیشه دورکار بمانند.

آغاز همه‌گیری کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، سبب شده تا بسیاری از شرکت‌ها برای پیشبرد امور به دورکاری کارمندان خود تن دهند. اگرچه شاید این شیوه برای برخی از کسب‌وکارها موقتی باشد، اما برای بزرگانی جون فیسبوک، توییتر، مایکروسافت و اخیرا اسپاتیافای، دورکاری همیشگی خواهد بود.

اسپاتیفای به‌تازگی برنامه‌ای را تحت عنوان «Work From Aneywhere» اجرا کرده که بر اساس آن، همه چیز به انتخاب کارمندان بستگی خواهد داشت و افراد می‌توانند از هر مکانی که به اینترنتی با سرعت قابل‌قبول دسترسی داشته باشند، کار کنند.

همچنین این شرکت اعلام کرد که کارمندان می‌توانند در صورت تمایل، به نزدیک‌ترین دفتر اسپاتیفای که در محل زندگی‌شان قرار دارد، مراجعه کرده و کارها را از آنجا انجام دهند. اسپاتیفای این اقدام را روشی جدید برای همکاری با کارمندان خود عنوان کرد که به آن‌ها اجازه می‌دهد از هر مکانی که بخواهند و با فراغ خاطر کار کنند.

این طرح به زودی آغاز خواهد شد و کارمندان اسپاتیفای که تمایل به دورکاری دائمی‌دارند، می‌توانند از راه دور با مدیران و دیگر کارکنان این پلتفرم در ارتباط باشند. با این استراتژی جدید، اسپاتیفای خود را در کنار غول‌های بزرگ دنیای فناوری می‌بیند که دورکاری دائمی‌را برای کارمندان خود فراهم کرده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا