شبکه‌های اجتماعی

معرفی سه سایت برتر خرید فالوور ارزان

ارزان ترین قیمت فالوور در بازار

شبکه‌ی اجتماعی تصویرمحور اینستاگرام، یکه‌تاز دنیای ارتباطات بیش از هر زمان دیگری ارزش و کارکرد خود را در دوران همه‌گیری ویروس کرونا نشان‌ داده است. بخش‌ مهمی از خرید‌های آنلاین، مطالعه‌ی محتوا‌های مربوط به سرگرمی، آموزش و تبلیغات کسب‌وکار‌های مختلف از طریق این بستر انجام می‌شود. تحقیقات پژوهشگران نشان داده است که تعداد زیادی از کاربران پیش از خواب صفحه اینستاگرام‌شان را چک می‌کنند که نشان‌دهنده‎ی این موضوع است که این شبکه‌ی اجتماعی چقدر عمیق در زندگی افراد نفوذ کرده‌است. لذا ضروری است که شما هم برای گسترش کار خود به فکر استفاده حرفه‌ای تر از اینستاگرام باشید. به همین دلیل در این پست به معرفی سه سایت برتر خرید فالوور ارزان می‌پردازیم.

دیجی فالوور

فالوور؟ لایک؟ ویو؟ هر آنچه که برای شروع یا گسترش صفحه اینستاگرام خود احتیاج داشته باشید در دیجی فالوور موجود است. سایت قدیمی و باسابقه که می‌توان آن را از جمله اولین‌ مراجع فروش فالوور دانست. یکی از دلایلی که منجر به معروف‌شدن آن شده تحویل سریع فالوور است. به این معنی که بعد از سفارش و پرداخت در عرض چند دقیقه تعداد فالوور‌های شما به اندازه تعیین شده افزایش داده می‎‌شود.

یکی دیگر از دلایلی که تصمیم گرفتیم دیجی فالوور را در لیست معرفی سه سایت برتر خرید فالوور ارزان قرار دهیم، کیفیت بالای فالوورها و پشتیبانی شبانه روزی این مجموعه است. فالوورها در این سایت به دو دسته فالوور خارجی و ایرانی تقسیم می‌شوند و هر کدام قیمت خاص خود را دارند. شما در حین خرید انتخاب می‌کنید که چه نوعی از فالوور را می‌خواهید و دقیقاَ مشابه درخواست شما، به صفحه‌تان فالوور اضافه می‌شود. این در حالی است که برخی سایت‌ها به اسم فالوور ایرانی و واقعی، فالوور خارجی تحویل شما می‌دهند و ادعا می‌کنند که خدماتشان ارزان‌تر است.

دیجی فالوور با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهد، قیمت منصفانه‌ای را در نظر گرفته است و فعالیت خود را کاملاَ بر مبنای اصول قانونی انجام می‌دهد. در گذشته افراد زیادی از دوستانم از من خواستند تا یک سایت معتبر در این زمینه به آن‌ها معرفی کنم و من بدون لحظه‌ای تامل دیجی فالوور را معرفی کردم. برای اطمینان از صحت عملکرد بهتر است از گوگل کمک بگیرید. این روزها که گوگل از پیچیده‌ترین روش‌ها برای رتبه‌بندی سایت‌ها بر اساس دیدگاه کاربران استفاده می‌کند، دیجی فالوور را در راس سایت‌های خرید فالوور قرار داده است و این نشان‌دهنده عملکرد خوب این سایت در ایجاد رضایت در مشتریانش است.

 دیجی ممبر

برای این‌که بتوانید قدم‌های ابتدایی در راه موفقیت کسب‌و‌کارتان را بردارید، نیاز به کمک خواهید داشت. فرقی نمی‌کند که در بستر اینستاگرام یا تلگرام در حال فعالیت هستید و یا از هر دو به صورت همزمان استفاده می‌کنید؛ نیازهای اولیه شما از طریق دیجی ممبر رفع خواهد شد. یک سایت با رابط کاملاَ کاربر پسند به همراه مقالات گسترده که شما را در راه رسیدن به خواسته‌هایتان راهنمایی خواهد کرد.

پلن‌های متفاوتی برای کسب فالوور توسط پرسنل این سایت‌ برای شما طراحی شده است. از آنجایی که افراد در موقعیت‌ها و مراحل گوناگون بودجه‌های متفاوتی دارند، این طرح‌ها هم بر اساس بودجه‌ی شما برنامه ریزی شده اند. در هر طرح نوع فالوورها اعم از خارجی یا ایرانی مشخص شده‌اند و کلیه سفارش‌ها با ضمانت بازگشت وجه انجام خواهد شد.

برخی از سایت‌های خرید فالوور، فقط فالوور به تعداد بسیار بالا به فروش می‌رسانند در حالی که ممکن است عده‌ای بودجه یا نیاز به این حجم فالوور را نداشته باشند. اما دیجی ممبر از معدود وبسایت‌هایی است که می‌توانید فقط با پرداخت 25 هزار تومان که بسیار ناچیز است صاحب 100 فالوور کاملاَ ایرانی و واقعی بشوید. این در حالی است که حتی می‌توانید در کمتر از 5 دقیقه بیش از 10 هزار فالوور را به پیج خود اضافه کنید. دیجی ممبر یکی از سایت های پیش رو در خرید فالوور ایرانی می باشد که با اطمینان می توانید فالوور های مورد نیاز خود را خریداری کنید.

این سایت را در پست معرفی سه سایت برتر خرید فالوور ارزان قرار دادم به این خاطر که دیجی ممبر راه‌های زیادی را در مقابل افرادی گذاشته که به هیچ وجه توانایی خرید فالوور ندارند. در این روش‌ها دیجی ممبر از کاربرانش می‌خواهد تا یک تبلیغ خاص را در پیج خود قرار داده و در عوض تعداد زیادی فالوور به صورت رایگان اهدا خواهد کرد. روش‌های متنوع دیگری برای کسب فالوور رایگان وجود دارد که بهتر است برای اطلاع از آن‌ها به خود سایت مراجعه کنید.

بای فالوور

یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب شد سایت بای فالوور را در لیست معرفی سه سایت برتر خرید فالوور ارزان قرار دهیم این است که این سایت در ابتدای کار تعداد 50 فالوور را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار خواهد داد تا بعد از تست کیفیت و پاسخگویی، اقدام به خرید کنید.

بای فالوور یک راه بسیار جالب و بی‌خطر برای افزایش فالوور عرضه کرده است و آن افزایش فالوور با استفاده از سرور است. در این روش نیازی به ارائه نام کاربری و کلمه‌ی عبورتان به هیچ کسی نیست. تنها کاری که انجام می‌شود این است که پیج شما توسط سرورهای بسیار قدرتمند تبلیغ شده و به این طریق تعداد زیادی فالوور که به میل خود عضو شده‌اند، به پیج شما افزوده شده و ریزش بسیار کمی هم خواهند داشت. ممکن است برخی سایت‌ها عمل افزایش فالوور را با دقت خوب انجام نداده و منجر به مسدود شدن حساب شما توسط اینستاگرام شوند. اما این روش به هیچ وجه با چنین مشکلاتی مواجه نخواهد شد.

یک رویکرد جالب دیگر که توسط این سایت پیاده‌سازی شده، استفاده از ربات اینستاگرام برای جذب فالوور است. این روش مدت زمان بیشتری برای انجام کار نیاز دارد اما در مقابل فالوور‌هایی با کیفیت بسیار بالا که به میل و رغبت خود وارد پیج شما شده‌اند را عرضه خواهد کرد. بنابراین مناسب کسب‌و‌کارهایی است که با پلن‌های قوی در حرکت اند.

نتیجه‌گیری

از آنجایی که تعداد سایت‌های ارائه‌دهنده‌ی فالوور بسیار زیاد است و ممکن است برخی از آن‌ها حتی کلاهبردار باشند، تصمیم گرفتیم تا در این پست به معرفی سه سایت برتر خرید فالوور ارزان بپردازیم  و ویژگی‌ها و خصوصیات هر کدام را مورد بررسی قرار دهیم. پیشنهاد ما این است که در ابتدا بودجه و هدف خود از خرید فالوور را مشخص کرده و در یک کاغذ بنویسید. پس از آن این لیست سه تایی از سایت‌های خرید فالوور را بررسی کرده و گزینه‌ی مناسب خود را انتخاب کنید.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا