هواوی

نسل جدید گوشی تاشوی هواوی ۴ اسفند ماه معرفی می‌شود

طبق اطلاعاتی که در صفحه رسمی‌هواوی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده، گوشی تاشوی جدید این شرکت در تاریخ ۲۲ فوریه (۴ اسفند) معرفی خواهد شد.

این گوشی مجهز به نمایشگر تاشو که میت ایکس ۲ نام خواهد داشت، نسخه ارتقایافته‌ای از مدل کنونی میت ایکس خواهد بود. طبق تصویر منتشرشده توسط هواوی، میت ایکس ۲ احتمالا به یک طراحی جدیدی از نمایشگرهای تاشو مجهز و از لحاظ ظاهری، شبیه به سامسونگ گلکسی زد فولد خواهد بود.

هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی به بیرون درز نکرده است. اما گفته می‌شود که بار پردازشی آن را تراشه کایرین ۹۰۰۰ به دوش خواهد کشید. این پردازنده پیشتر در دل میت ۴۰ پرو به کار رفته بود.

البته با توجه به تحریمی‌که هواوی این روزها با آن دست‌وپنجه نرم می‌کند، این گوشی نیز بدون اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های گوگل عرضه خواهد شد؛ مگر آنکه دولت جو بایدن بخواهد در آغازین هفته‌های شروع به کار خود، دست به اقدامی‌غیرمنتظره بزند و تحریم‌ها علیه هواوی را لغو کند.

با این حال، محصولات سخت‌افزاری هواوی طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد و قطعا این شرکت در تاریخ یاد شده، بازی دیگر طرفداران برند خود را با رونمایی از محصولی مجهز به آخرین فناوری‌های روز دنیا غافلگیر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا