اپلمایکروسافت

طعنه مایکروسافت به اپل در یک ویدیو تبلیغاتی سرفیس پرو 7+ ویدیو

سال ۲۰۲۱ برای مایکروسافت کمی ‌متفاوت آغاز شد. این شرکت که مدت‌ها بود در سکوت کامل خبری به سر می‌برد، ساعاتی پیش با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی به برتری‌های سرفیس پرو ۷ را نسبت به مک بوک پرو اپل به رخ کشید.

در این ویدیو که با عنوان «گزینه بهتر» در کانال یوتیوب ردموندی‌ها منتشر شده، مایکروسافت در حدود ۳۰ ثانیه از برتری‌ها و مزیت‌های سرفیس پرو ۷ خود و به طور کل محصولات ۲ در ۱ می‌گوید تا طعنه‌ای زده باشد به یکی از بزرگ‌ترین رقبای خود یعنی اپل و لپتاپ مک بوک پرو این شرکت.

همانطور که مشاهده می‌کنید، ابتدای این ویدیو با تمرکز روی تاچ بار مک بوک پرو آغاز و از آن به عنوان یک نقطه ضعف بزرگ برای این لپتاپ یاد می‌شود. در ادامه قابلیت‌هایی روی قابلیت‌های قلم استایلوس و تاچ اسکرین سرفیس پرو ۷ تاکید می‌شود که در محصول اپل مشاهده نمی‌شود.

به نظر می‌رسد که اپل هم به ضعف تاچ بار پی برده و طبق آخرین شنیده‌ها از سوی مینگ-چی کو، تحلیلگر ارشد آی‌تی، این شرکت احتمالا در مدل ۲۰۲۱ مک بوک پرو ویژگی تاچ بار را حذف و دکمه‌های فیزیکی را جایگزین خواهد کرد.

با این حال، در ادامه از طراحی بدنه مک بوک پرو ایراد گرفته شد. جایی که نمی‌توان همانند سرفیس پرو ۷، نمایشگر را از کیبورد جدا و در حالت‌های مختلف از آن استفاده کرد. مورد بعدی به قدرت بالاتر سرفیس پرو ۷ در اجرای اپلیکشین‌ها و بازی‌ها اشاره دارد.

و در نهایت، قیمت این دو دستگاه ارائه شد که در حال حاضر مک بوک پرو با قیمت ۱۲۹۹ دلار و سرفیس پرو ۷ با قیمت ۸۹۰ دلار به فروش می‌رسد.

حال با توجه به این ویدیو، باید منتظر ماند و دید که اهالی کوپرتینو چه واکنشی را نشان خواهند داد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا