ایرانتکنولوژی

فالنیک؛ سایتی مورد تایید برای تامین تجهیزات شبکه و راهکارهای سازمانی

ایجاد زیرساخت مناسب IT برای بنا نهادن فعالیت‌های تجاری، مهمترین اصل در حوزه کسب‌وکارهای امروزی است. نصب و راه اندازی زیرساختی قوی و مطمئن شما را برای درآمد و سود تجاری بیشتر همراهی می‌کند. ابتدا نیازسنجی لازم برای کسب‌وکار خود را به صورت دقیق و اصولی انجام دهید و سپس لیست خرید سرور و تجهیزات شبکه را تهیه کنید.

سوال اینجاست پس از نیازسنجی و تهیه لیست خرید سرور و تجهیزات شبکه، آنها را از کجا تهیه کنیم. حتی ممکن است برای تهیه لیست نیاز به مشاوره داشته باشیم. یکی از راهکارهای پیدا کردن منبعی معتبر و رسمی برای خرید سرور و تجهیزات شبکه یافتن مرکزی است که به صورت آنلاین فعالیت داشته و استانداردهای لازم در این زمینه را دارا باشد. با مراجعه به سایت شرکت مورد نظر، می‌توانند علاوه بر خرید، خدمات آن را مشاهده کنید. با ما همراه باشید تا در این زمینه نکات مهمی را بررسی کنیم.

 

امنیت سایت خرید آنلاین

از جمله نکات مهم و اساسی در خریدهای آنلاین، خرید از سایت‌های معتبر و امن است. سایت‌های که از https در آدرس سایت خود استفاده می‌کنند، فرآیندی را طی کرده‌اند که طی آن مشتری خیالش از بابت امنیت خرید و هک نشدن اطلاعاتش راحت است. همچنین این سایت دارای نماد اطمینان خرید از سازمان اینماد است.

خرید سرور و تجهیزات شبکه

رعایت استانداردها در تامین و خرید تجهیزات، نکته مهمی است که اگر رعایت نشود هم هزینه بیشتری بر دوش شما می‌گذارد و هم نیازهای تجاری شما را برآورده نمی‌کند.

خرید تجهیزاتی مانند سرور و استوریج، روتر و سوئیچ، مودم بیسیم و فایروال، باید از مراکزی تهیه شوند که سابقه درخشانی در این زمینه دارند و مشاوره تخصصی در اختیار شما قرار می‌دهند. چنین شرکت‌هایی خرید سرور و تجهیزات شبکه را به صورت آنلاین هم ارایه می‌دهند: سایت فالنیک سایتی معتبر در زمینه تامین تجهیزات شبکه و راهکارهای سازمانی است. فالنیک همچنین فروشگاه آنلاین خود را با سابقه بیست ساله به همراه ارایه سرویس پیکربندی آنلاین سرور در اختیارتان قرار می‌دهد.

یکی از فاکتورهای بسیار مهم هنگام خرید سرور hp دقت در قابلیت ارتقای سرور است. در خرید سرور در نظر داشته باشید منابع شما تا چه حد ممکن است ارتقا داشته باشند، تعداد افراد سازمان شما چقدر هستند و امکان افزایش آنها تا چه تعداد است، آیا در ماه‌های آینده نیاز به سرور دیگری خواهید داشت؟ اگر قرار است بعد از مدتی سرور دومی به مجموعه خود اضافه کنید بهتر است از همان ابتدا یک سرور با رده بالا و کانفیگ مناسب انتخاب کنید. برای انتخاب سخت افزارهای مناسب سرورتان می‌توانید پس از مشاوره با واحد فروش ایران اچ پی و اطلاع از قیمت سرور اچ پی، در بخش پیکربندی فروشگاه سخت افزارهای مورد نظرتان را انتخاب کنید. یکی از مهمترین ویژگی‌های فالنیک استفاده از قطعات اصل و و با کیفیت از خود برند سرور hp است.

نصب و راه اندازی شبکه

پس از طراحی و تهیه سرور و تجهیزات شبکه، نوبت به نصب و راه اندازی زیرساخت شبکه می‌شود. برای پیاده سازی شبکه با هر اندازه و وسعتی، باید منابع سخت افزاری و نرم افزاری را به صورت درست و اصولی نصب و تنظیم کنیم و تجهیزات اکتیو و پسیو را به طور تخصصی پیاده سازی کنیم. در این زمینه توصیه می‌شود از شرکت‌های متخصص در زمینه it استفاده کنیم. چه بهتر که چنین خدماتی به صورت آنلاین به مشتریان معرفی شود تا استفاده از این خدمات برای آنها به راحتی میسر شود.

راهکارهای ذخیره سازی اطلاعات

راهکارهای ذخیره سازی از جمله نکات مهم در پیاده سازی زیرساخت IT است که هر مدیر هوشمند و باتجربه‌ای حتما در نیازسنجی کسب‌وکار خود به آن توجه می‌کند. اطلاعات سازمانی که حکم سرمایه شرکت شما را دارند در کجا ذخیره می‌شوند، راهکار بکاپگیری از آنها به چه ترتیبی است، چه میزان فضا برای ذخیره آنها نیاز دارید، استوریج و ذخیره ساز شما از چه نوع و چه برندی باشد و…. برای انتخاب بهترین گزینه راهکار ذخیره سازی اطلاعات به سایت فالنیک مراجعه کنید.

آنچه در استفاده از ماشین‌های اداری نیاز دارید

فالنیک علاوه بر فعالیت در زمینه سرور و شبکه، در زمینه تامین ماشین‌های اداری هم فعالیت دارد و اساسا کار خود را با فروش دستگاه‌های اداری شروع کرده است. پس از بررسی نیازهای تجاری خود و تهیه لیست ماشین‌های اداری لازم برای دفتر و شرکت خود از قبیل پرینتر و فکس، پلاتر، تلفن‌های سانترال، اسکنر و دستگاه کپی به سایت فالنیک مراجعه کنید تا دستگاه‌های اداری اورجینال و مناسب کار خود را انتخاب و خریداری کنید ضمن اینکه مشاوران متخصص این حوزه در کنار شما هستند. قطعا انتخاب و خرید دستگاه مناسب در پیشبرد اهداف تجاری شما تاثیر مستقیم دارند.

تعمیرات و احیای تجهیزات اداری و شبکه داخلی

فالنیک در کنار فروش تجهیزات، خدمات تعمیر قطعات و دستگاه‌ها را، هم در زمینه سرور و شبکه و هم ماشین‌های اداری، به صورت حرفه‌ای ارایه می‌دهد. قطعا زیرِ سر داشتن مرکز معتبر و رسمی در زمینه تعمیرات شما را در عیب یابی و رفع مشکل دستگاه‌هایتان کمک می‌کند. خدمات و تعمیرات باید در کمترین زمانِ ممکن انجام شود تا به دلیل خرابی، آسیب چندانی به کسب‌وکار شما وارد نشود. خدمات تعمیرات سرور HP و تعمیر تجهیزات شبکه مثل سوئیچ و فایروال سیسکو، تعمیر پرینتر و ماشین‌های اداری، تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ، در سایت فالنیک در دسترس شماست.

راهکارهای سازمانی مدیریت و راهبری مشتریان و کارمندان

در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری نرم افزار مایکروسافت CRM پیشینه روشنی دارد. CRM به عنوان ابزاری هوشمند و تخصصی اما ساده و با هدف رشد فروش و بازاریابی و خدمات پس از فروش، در اختیار کارمندان شما قرار می‌گیرد. با نصب ماژول‌های مناسب می‌توانید از امکانات بی‌نظیر آن استفاده کنید و عملکرد روزانه نیروی کار شرکت را بهبود بخشید. CRM در کاهش هزینه‌ها و صرفه‌جویی در زمان نقش مهمی ایفا می‌کند و برای تمام کسب‌وکارها با هر اندازه‌ای توصیه می‌شود. در سایت فالنیک با خدمات پیاه سازی اصولی و تخصصی مایکروسافت CRM آشنا شوید.

فراموش نکنیم که هدف هر کسب و کاری، ایجاد و حفظ مشتری است. سی ار‌ام نیز همانطور که در نام خود به آن اشاره دارد (Customer Relationship Management) در راستای تحقق مدیریت ارتباط با مشتری به وجود آمده است. نرم افزار CRM جهت بهبود تجربه مشتری، مجموعه‌ای از ابزارها، تکنولوژی و فرآیندها را در بر می‌گیرد. این نرم افزار به سازمان‌ها کمک می‌کند تا:

  • بر فعالیت اعضا و تامین‌کنندگان نظارت کنند.
  • با نگاه از دید مشتری، کاستی‌ها و فرصت‌ها را متوجه شده و دریابند.
  • از نیازهای خریداران شناخت پیدا کرده و پاسخ درست به این نیازها ارائه دهند.
  • استراتژی‌های سازمان به راحتی اجرا گردند.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا