اپل

اطلاعاتی تازه از آیفون ۱۳؛ فیس آیدی جدید و سنسور CMOS

اگرچه چند ماهی به رونمایی از آیفون ۱۳ باقی مانده اما ساعاتی پیش، اطلاعاتی منتشر شده که در آن به سیستم فیس آیدی جدید برای این گوشی و همچنین کم شدن اندازه ناچ در آیفون ۲۰۲۱ اشاره شده است.

طبق گزارش وب‌سایت DigiTimes، آیفون ۱۳ به لطف برخورداری از سیستم فیس آیدی جدید می‌تواند اندازه ناچ را کاهش دهد که این مسئله ظاهری مدرن‌تر را برای این گوشی به دنبال خواهد داشت. البته هنوز مشخص نشده که آیا این تغییر در فیس آیدی، در طراحی این ویژگی اعمال خواهد شد یا قابلیتی جدید را به فیس آیدی اضافه خواهد کرد.

البته با توجه به خبرهایی که در طی هفته‌های اخیر در خصوص کاهش اندازه ناچ در آیفون ۱۳ منتشر شده، می‌توان گفت که احتمال تحقق یافتن ادعای این وب‌سایت بالاست. در همین رابطه، وب‌سایت MacOkatara در آغازین هفته‌های سال جاری میلادی با انتشار گزارشی نوشت که آیفون ۱۳ به ناچ کوچک‌تر مجهز خواهد بود؛ موضوعی که بعد از آن توسط افشاگر معروف یعنی Ice Universe نیز بر آن تاکید شد.

وب‌سایت DigiTimes همچنین مدعی شد که اپل در حال ایجاد تغییراتی جدید در ماژول‌های دوربین آیفون ۱۳ است. بدین معنی که این گوشی علاوه بر برخورداری از لنز ۷P که در آیفون ۱۲ نیز به کار رفته، بهسنسور تصویری CMOS نیز مجهز خواهد بود.

البته در این گزارش آمده که این سنسور جدید تنها در مدل‌های پرو آیفون ۱۳ تعبیه خواهد شد. اگر این ادعا درست باشد، شاهد ارتقای عملکرد چشمگیری در دوربین این گوشی‌ها خواهیم بود.

 

منبع
iDropnews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا