اپل

انتشار تصاویر و جزییاتی جدید از آیفون ۱۳

اخیرا اطلاعات جدید و دست اولی از گوشی آیفون ۱۳ به بیرون درز کرده که تصویر دقیق‌تری از این محصول را در ذهن طرفداران برند اپل شکل می‌دهد.

وب‌سایت ژاپنی MacOtakara که چندی پیش از آیپدهای ۲۰۲۱ سخن گفت و برخی از ویژگی‌های مربوط به این خانواده از تبلت‌ها را فاش کرد، اکنون به سراغ آیفون‌های ۲۰۲۱ یعنی آیفون ۱۳ رفته و اعلام کرد که اپل امسال علاوه بر حفظ طراحی مدل‌های قبل، از بدنه‌ای با ضخامت بیشتر در این گوشی استفاده خواهد کرد.پ

همچنین این منبع خبری نوشت هر دو مدل پرو آیفون جدید به ماژول دوربینی مشابه با دوربین آیفون‌های ۲۰۲۰ مجهز خواهند بود. طبق آخرین گزارش‌ها، اپل امسال چهار مدل آیفون ۱۳ را عرضه خواهد کرد که به احتمال زیاد با ابعاد مدل‌های ۲۰۲۰ برابری خواهند کرد اما با این تفاوت که لبه‌های کناری آن به صورت صاف یا همان فلت طراحی خواهند شد.

ارتفاع بدنه و عرض دستگاه نیز بدون تغییر باقی خواهد ماند اما ضخامت آن در حدود ۰.۲۶ میلیمتر بیشتر خواهد شد. در خصوص دوربین پشتی نیز باید گفت که طبق گفته این وب‌سایت ژاپنی، اگرچه ماژول‌ها ثابت می‌مانند اما اپل از یک شیشه محافظ یاقوت کبود برای پوشش لنزها استفاده خواهد کرد. به لطف این تغییر، دیگر سه لنز دوربین به صورت جداگانه مشاهده نخواهند شد و در قالب یک دوربین به نظر خواهند آمد.

 

گفته می‌شود که در آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو از ماژول دوربینی مشابه استفاده خواهد شد. از جمله لنزهای این دوربین می‌توان به لنز فوق عرض با قابلیت لرزشگیر تغییر سنسور اشاره کرد. سال گذشته اپل تنها در مدل آیفون ۱۲ پرو مکس، از قابلیت لرزشگیر با زوم ۲.۵ برابری استفاده کرده بود.

همچنین در آیفون ۱۳، اندازه دوربین TrueDepth کمتر و اندازه حاشیه بالایی نمایشگر یا همان ناچ باریک‌تر خواهد شد. بر اساس گزارش‌های اخیر، اپل امسال در تمامی‌مدل‌های آیفون ۱۳ خود از سنسور لیدار استفاده خواهد کرد.

و در پایان باید گفت که طبق پیش‌بینی مینگ-چی کو، تحلیلگر شناخته‌شده دنیای آی‌تی، تغییری در برنامه زمانی رونمایی و عرضه آیفون‌های ۲۰۲۱ رخ نخواهد داد و علاقه‌مندان در ماه سپتامبر شاهد معرفی مدل‌های جدید آیفون ۱۳ خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا