ایرانویروس کرونا

اعلام شرایط ثبت‌نام و دریافت مجوز تردد بین شهری

چه کسانی می‌توانند مجوز تردد بین شهری دریافت کنند؟

از آذر سال جاری، ستاد ملی مقابله با کرونا برای کاهش آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونا تصمیم بر اجرای طرح ممنوعیت تردد بین استانی گرفت. این طرح در کلیه شهرهای نارنجی و قرمز اجرا شد. هنوز زمانی برای پایان طرح ممنوعیت تردد بین استان‌ها و تردد ممنوعیت شبانه اعلام نشده است و تمامی قوانین منع تردد در شهرهای نارنجی و قرمز با پلاک غیربومی ممنوع برقرار است. همچنین نماینده سایر افراد شاغل در ادارات، موسسات و شرکت‌ها می‌بایست جهت دریافت کارت تردد به فرمانداری‌ها مراجعه کنند.

به گفته سردار هادیانفر بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار خودرو بدون مجوز از شهر خارج یا وارد شده‌اند. او اعلام کرد در صورت رعایت نکردن قوانین در شهرهای قرمز یک میلیون تومان جریمه و در شهرهای نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه اعمال خواهد شد.

از این رو رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل فرمانداری تهران اعلام کرد از ۱۶ دی ۹۹، افراد می‌توانند برای تردد بین شهری در دوارن محدودیت‌های کرونایی، به صورت آنلاین مجوز تردد دریافت کنند.

ایمان قربانی اعلام کرد که شهروندان می‌توانند در صورت انجام سفر بین شهری، در روزهای شنبه الی چهارشنبه، بین ساعات ۱۴ تا ۱۸، به سایت https://moi.ir/taradod مراجعه و ثبت‌نام کنند. درخواست تردد کاربران، با مستندات ارائه شده توسط کارشناسان فرمانداری تهران طی ۲۴ ساعت بررسی می‌شود و در قسمت پیگیری سامانه نتایج قرار می‌گیرد.

مدارک دریافت مجوز تردد بین شهری

افرادی که محل کار یا محل اسکان آنها در دو شهرستان مختلف است، جهت اخذ برگه تردد به مدارک زیر نیاز دارند.

تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو

تصویر سند مالکیت خانه یا اجاره نامه

تصویر گواهی محل کار (مثل صفحه اول دفترچه بیمه، کارت شناسایی محل کار یا معرفی‌نامه با مهر محل کار)

تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز

افرادی که به دلایل پزشکی و درمانی می‌بایست در موعد مقرر به مراکز درمانی مراجعه کنند، مدارک زیر را در سامانه بارگذاری کنند:

تصویر کارت شناسایی وسیله نقلیه یا برگ سبز خودرو

تصویر یکی از قبوض آب، برق یا گاز

مدارک پزشکی و درمانی دال بر الزام حضور بیمار در این شهر

نوشته های مشابه

‫13 دیدگاه ها

  1. اگه میخواید با ماشین خودتون سفر کنید بهتره قبلش ویلا یا آپارتمان یا بومگردی و… مورد نظرتون رو اینترنتی رزرو کنید. اینجوری هم میتونید نظرات بقیه رو بخونید هم دیگه خیالتون بابت جا راحته. منم همیشه از جاباما اجاره میکنم. پشتیبانیشون هم خوبه قیمتا هم مناسب تره از بقیه جاها
    مثلا برای اجاره ویلا رامسر از جاباما به این لینک سر بزنید
    https://www.jabama.com/city-ramsar

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا