هواوی

هوآوی برای شارژر فوق سریع ۱۳۵ وات تاییدیه رسمی دریافت کرد

تاییدیه ۳C برای شارژ فوق سریع ۱۳۵ وات هوآوی صادر شد. به نظر می‌رسد هوآوی قصد دارد فناوری‌های جدیدتری را در سال ۲۰۲۱ معرفی کند.

شرکت هوآوی در اکتبر سال گذشته از جدیدترین گوشی پرچمدار خود یعنی سری Mate ۴۰ رونمایی کرد که به عنوان نخستین گوشی‌های هوشمند مجهز به فناوری شارژ سریع ۶۶ وات و شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ وات شناخته می‌شوند.

هوآوی در این مراسم اعلام کرد که به فناوری‌های شارژ سریع ۱۲۰ و ۲۰۰ وات هم دست پیدا کرده، اما آن‌ها را به همراه گوشی‌های سری Mate ۴۰ معرفی نکرد.

هم اکنون تاییدیه ۳C برای یک شارژر هوآوی با مدل HW-200675CP0 صادر شده که از خروجی شارژ ۹۴.۷۵، ۶۰.۲۷، ۱۵ و حتی ۱۳۵ وات پشتیبانی می‌کند. همان طور که گفته شد، سال ۲۰۲۰ شاهد نخستین گوشی‌های هوشمندی بودیم که از مرز ۱۰۰ وات عبور کردند و طبیعی است که سال جدید هم این فرایند با سرعت بیشتری ادامه داشته باشد.

در حال حاضر شارژر ۶۶ وات (HW-200200CP1) را باید به عنوان سریع‌ترین شارژر موجود در اکوسیستم گوشی‌های هوآوی معرفی کرد که از QC2.0، FCP، SCP و SSCP کنار سایر پروتکل‌های شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. البته نباید پشتیبانی از خروجی‌های ثابت ۵V/۳A، ۹V/۳A، ۱۲V/۳A، ۱۵V/۳A، ۲۰V/۳.۲۵A را همراه با سازگاری با نوت‌بوک‌های مختلف، فراموش کرد.

با اینکه سایر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند با اعلام دستیابی به فناوری‌های جدیدتر سعی می‌کنند فضای رقابتی را به سود خود تغییر دهند، اما هوآوی توانسته به گونه‌ای شرایط را مدیریت کند که همواره با اعلام دستیابی به فناوری‌های بالاتر از سطح رقیبان خود، توانایی‌های مثال‌زدنی خود را نمایش دهد.

توجه داشته باشید که معمولا شرکت‌های بزرگ تمام پیشرفت‌های خود را اعلام نمی‌کنند و با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توان نتیجه گرفت هوآوی به احتمال زیاد به فناوری‌های شارژ فوق سریع بالاتر هم دست پیدا کرده است، اما فعلا زمان مناسب برای اعلام آن نرسیده است. با توجه به تمام این موارد تلاش هوآوی در دستیابی به فناوری‌های جدید، ستودنی است و در آینده نزدیک خبر جدیدی از دستیابی این شرکت به فناوری‌های جدیدتر را خواهیم شنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا