موبایل

انتشار تصاویر لو رفته از شیائومی می ۱۱ پرو با دوربین چهارگانه

چند روز پیش بود که شیائومی از گوشی جدید خود تحت عنوان «می ۱۱» رونمایی کرد و از امروز هم عرضه این گوشی در بازار آغاز شده و اتفاقا استقبال قابل توجهی هم از آن صورت گرفته است. اما با توجه به زمزمه‌هایی که در وبسایت weibo شنیده می‌شود، شیائومی قصد دارد در آینده نزدیک از «می ۱۱ پرو» نیز رونمایی کند.

این اتفاق با توجه به اینکه سال گذشته شیائومی از می‌۱۰ و می‌۱۰ پرو رونمایی کرد، کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

 

نکته قابل توجه اینکه در این تصویر چینش دوربین‌ها با نسخه استاندارد می‌۱۱ کاملا تفاوت دارد. ظاهرا می‌۱۱ پرو به دروبین چهارگانه مجهز است که یکی از این سنسورها از نوع زوم پریسکوپی است. عبارت «۱۲۰x» روی دوربین هم حاکی از آن است که شیائومی نمی‌خواهد قدرت زوم دیجیتال این گوشی کمتر از می‌۱۰ اولترا باشد.

انتشار تصاویر لو رفته از شیائومی می 11 پرو با دوربین چهارگانه

احتمالا سنسور اولتراواید در می‌۱۱ پرو مشابه نسخه عادی می‌۱۱ باشد و سنسور اصلی هم از نوع ۱۰۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. همچنین احتمال می‌رود سنسور تله با قدرت زوم ۲ یا ۳ برابری در این گوشی به‌کارگرفته شده باشد.

هنوز تصاویری از جلوی این گوشی احتمالی منتشر نشده اما شایعاتی وحود دارد که نمایشگر می‌۱۱ پرو دقیقا مشابه می‌۱۱ یعنی از نوع ۶.۸۱ اینچی با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی، لبه‌های خمیده و حداکثر شدت نور ۱۵۰۰ نیت طراحی شده باشد. همچنین به احتمال قوی، در این گوشی نیز قدرت پردازش بر عهده اسنپدراگون ۸۸۸ باشد.

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا