اپل

قابلیت پشتیبانی از چند اکانت به آیفون اضافه می‌شود؟

اطلاعات حاصل از پتنتی جدید متعلق به اپل نشان می‌دهد که گوشی‌های آیفون آینده احتمالا از قابلیت ایجاد چند اکانت کاربری پشتیبانی خواهند کرد.

اقدامی که اگر به واقعیت تبدیل و به گوشی‌های آیفون اضافه شود، می‌تواند تجربه جدیدی را برای کاربرانی که به دنبال چنین امکانی در گوشی‌های خود بودند، رقم بزند. طبق آنچه در این پتنت آمده، گوشی‌های آینده آیفون می‌توانند چند اکانت را مدیریت کرده و دسترسی مجزا و بدون تداخل چند کاربر را به امکانات گوشی فراهم کند.

اگرچه شاید این ویژگی، چندان مورد نیاز دارندگان گوشی‌های آیفون نباشد و تنها مناسب گروه خاصی از کاربران باشد، اما اپل همواره ایده‌ها و طرح‌های مهندسان خود را صرفنظر از کاربردی و یا کوچک بودن ایده‌ها، به صورت پتنت ثبت می‌کند و ممکن است همانند بسیاری از پتنت‌های که به فراموشی سپرده شدند، این پتنت نیز به گوشی‌های آیفون راه نیابد.

با این حال، چنین قابلیتی در گوشی‌های اندروید وجود دارد و با توجه به آنکه اخیرا برخی از کاربران آیفون و آیپد، خواستار اضافه شدن پشتیبانی از چند اکانت به دستگاه‌های خود بودند، شاید این پتنت به تایید نهایی برسد و راه خود را به این دستگاه‌ها باز کند.

در هر صورت، فعلا کمی زود است که بخواهیم بگوییم این قابلیت به آی او اس ۱۵ و یا آیفون ۱۳ اضافه خواهد شد. همانطور که می‌دانید، آی او اس ۱۴ حدود دو ماه پیش عرضه شد و زمان زیادی نیز از عرضه مدل‌های آیفون ۱۲ نمی‌گذرد.

منبع
BGR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا