اپل

دستیار صوتی اپل می‌تواند صدای حیوانات را پخش کند

طبق گزارش کاربرانی که بروزسانی آی او اس 13.4 را دریافت کرده‌اند، دستیار صوتی سیری به قابلیت جدید مجهز شده و می‌تواند صدای بسیاری از حیوانات را تقلید و ادا کند.

در این گزارش آمده که اگر کاربر سوال «Hey Siri, What does a duck sound like?» را از سیری بپرسد، این دستیار صوتی صدای اردک را پخش خواهد کرد. به گفته اپل، سیری اکنون می‌تواند صداهای مختلفی مربوط به حیوانات، ابزارها و یا وسایل نقلیه را پخش کند.

همچنین در گوشی‌های آیفون و آیپد، سیری در پاسخ به این قبیل سوالات کاربران، علاوه بر پخش صوت، تصویری از حیوان مدنظر به همراه لینکی از ویکی‌پدیا را که حاوی اطلاعاتی از آن حیوان است، ارائه خواهد کرد.

در تست‌هایی که روی این قابلیت جدید سیری انجام شده، مشخص شد که این دستیار صوتی قادر است صدای ماشین آتش‌نشانی، آلات موسیقی و حیوانات مختلفی همچون گربه، عقاب، شیر، روباه و حتی پرنده کوکابورا را که صدایی شبیه به خندیدن انسان را درمی‌آورد، پخش کند.

به گفته کاربران، صدایی که توسط سیری پخش می‌شود، صداهای واقعی حیوانات هستند. این ویژگی می‌تواند برای بسیاری از کاربران به ویژه کودکان بسیار جالب‌توجه و پرطرفدار باشد.

 

منبع
CNBC

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا