پوشیدنی هوشمندتکنولوژی

ساعت هوشمند «ردمی واچ» با قیمت 45 دلار معرفی شد

برند ردمی ‌که از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ شیائومی ‌محسوب می‌شود اخیرا از یک ساعت هوشمند جدید با قیمتی ارزان رونمایی کرد.

این ساعت هوشمند که با نام ردمی ‌واچ عرضه خواهد شد، تنها با قیمت 45 دلار به دست خریداران خواهد رسید. ردمی واچ از نمایشگر مستطیلی شکل 1.4 اینچی با شیشه منحنی بهره می‌برد و در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه خواهد شد.

بند سیلیکونی این ساعت نیز در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، سبز و صورتی قابل خرید خواهد شد. تنها یک دکمه در قسمت کناری بدنه ساعت تعبیه شده و اغلب دستورات را می‌توان از طریق نمایشگر لمسی آن اجرا کرد. همچنین می‌توان از اپلیکیشن Mi Fit نیز برای استفاده بهتر از قابلیت‌های این ساعت بهره برد.

از دیگر مشخصات این ساعت می‌توان به پشتیبانی از NFC، بلوتوث 5، مانیتور ضربان قلب و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متری اشاره کرد. شیائومی‌مدعی شده که ردمی‌ واچ با یک بار شارژ می‌توان تا 7 ساعت روشن بماند و یا اگر در حالت ذخیره نیرو استفاده شود، این مدت زمان به 12 روز خواهد رسید.

بخش زیادی از رابط کاربری و واچ فیس‌های این ساعت با بک‌گراندی مشکی دربرگرفته شده است. قرار است که عرضه ردمی ‌واچ از روز نخست دسامبر در چین آغاز شود. گفته می‌شود که نسخه قابل عرضه این ساعت در آمریکا یا سایر کشورها با اندک تغییراتی همراه خواهد بود.

ساعت هوشمند «ردمی واچ» با قیمت 45 دلار معرفی شد

منبع
ورج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا