تکنولوژیموبایل

شیائومی می 10تی پرو مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد

به نظر شیائومی ‌قصد ندارد تا در رقابت با شرکت‌هایی همچون سامسونگ، وان پلاس و گوگل در عرضه گوشی‌های مقرون‌ به‌صرفه کم بیاورد. این شرکت به تازگی، عرضه گوشی جدیدی به نام می ‌10تی پرو را آغاز کرده که با قیمت 599 یورو به فروش خواهد کرد.

به عبارتی دیگر، سوگلی جدید شیائومی ‌با قیمت تقریبی 700 دلاری خود می‌تواند رقیبی جدی برای محصولاتی همچون گلکسی S20 FE و یا وان پلاس 8 و حتی پیکسل 5 گوگل باشد که به تازگی معرفی شده است.

می ‌10تی پرو از چند ویژگی بارز بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز به قابلیت لرزشگیر اپتیکال اشاره کرد. شیائومی ‌و سامسونگ، دو شرکتی هستند که تولید دوربین‌های 108 مگاپیکسلی را در دستور کار دارند و به نظر می‌رسد که شیائومی‌ با اضافه کردن قابلیت‌هایی جدید، سعی دارد تا کاربران را به خرید محصولات خود ترغیب کند. یکی از این قابلیت‌ها، اضافه شدن شش حالت نوردهی است که قطعا نگاه کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

در کنار این سنسور 108 مگاپیکسلی، دوربین می‌10تی پرو به یک سنسور 13 مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده و در قمست جلویی نیز شاهد بکارگیری سنسوری 20 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی هستیم.

دوربین پشتی می ‌10تی پرو از امکان ضبط ویدوهای 8K با نرخ 30 فریم بر ثانیه برخوردار است و می‌تواند به صورت همزمان از هر دو دوربین جلویی و پشتی، فیلمبرداری کند. قابلیت دیگر، پشتیبانی دوربین سلفی از HDR است.

می‌10تی پرو در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی عرضه می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر 6.67 اینچی با نرخ رفرش 144 هرتزی و فناوری آداپتیوسینک، پردازنده اسنپدراگون 865، رم 8 گیگابایتی، باتری 5000 میلی‌آمپری، حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی، پشتیبانی از فناوری 5G و فناوری شارژ سریع 33 واتی اشاره کرد.

البته شیائومی ‌در کنار این گوشی، از دو گوشی جدید دیگر نیز متعلق به این خانواده رونمایی کرد. مدل نخست، می‌ 10تی و دیگری می ‌10تی لایت نام دارد. می ‌10تی با قیمت 525 دلار عرضه می‌شود. این گوشی از همان پردازنده، نمایشگر و باتری بکاررفته در مدل پرو بهره می‌برد اما با این تفاوت که دوربین 64 مگاپیکسلی جایگزین دوربین 108 مگاپیکسلی شده است.

مدل دوم یعنی لایت نیز با قیمت 326 دلار عرضه خواهد شد. این گوشی به دوربینی با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور واید 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکر و عمق مجهز شده است. بار پردازشی این دستگاه را اسنپدراگون 7502G به دوش می‌کشند و از یک نمایشگر 6.67 اینچی با نرخ رفرش 120 هرتزی بهره می‌برد.

 

منبع
Digitaltrends

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا