ایرانتکنولوژی

مایکت با بیش از 20 میلیون نصب فعال

مایکت استور اندروید ایرانی به عنوان یکی از دو بازیگر این حوزه درحال حاضر بیش از 20 میلیون نصب فعال دارد. طبق گزارشی که این پلتفرم در آبان ماه منتشر کرده است، 8 میلیون کاربر در طول ماه حداقل یک بار از مایکت برای آپدیت کردن اپ‌ها یا دانلود اپلیکیشن‌های جدید استفاده می‌کنند.

در حال حاضر طبق آمارهای ارائه شده، بیش از 22هزار توسعه‌دهنده ایرانی و بین‌المللی با این استور همکاری می‌کنند. تاکنون 350 هزار برنامه و بازی در این استور منتشر شده است.

به گزارش مایکت، میزان جستجو کاربران این پلتفرم روزانه به 1.8 میلیون بار می‌رسد که شامل برنامه‌ها و بازی‌ها می‌شود.

تاکنون 350 هزار برنامه و بازی در این استور منتشر شده است.

همینطور ترافیک اعلام شده از سوی مایکت ماهانه بیش از 5 هزار ترابایت است. به این منظور که در هر ماه مجموع حجم برنامه‌ها و بازی‌های دریافت شده از مایکت حدود 5 هزار ترابایت بوده است.

مایکت فعالیت خود را در این حوزه حدود 9 سال پیش شروع کرد و با اینکه این آمارها همچنان با آمارهایی که کافه بازار گزارش کرده، فاصله زیادی دارند اما و به نظر می‌رسد مایکت سعی دارد تا با اضافه کردن بخش‌های ویدیویی، برگزار کردن رویدادهایی در حوزه گیم، تولید محتوا آموزشی و نیم بها کردن حجم مصرفی دانلود برنامه‌ها و بازی‌‌ها میزان فاصله رقابتی خود با بازار را کمتر کند.

همچنین رشد مایکت در این مدت نشان می‌دهد که این پلتفرم به عنوان دومین بازیگر حوزه مارکت‌های اندرویدی توانسته است جای خود را بین کاربران و توسعه‌دهندگان باز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا