استارتاپایران

تپسی پای استارتاپ‌ها را به بورس باز می‌کند

تپسی به عناون اولین استارتاپ ایرانی وارد بازار بورس می‌شود. رییس اتاق بازرگانی شب گذشته در توییر خود اعلام کرد که نماد تپسی به زودی در بازار فرابورس عرضه خواهد شد.

مسعود خوانساری در توییتر خود اعلام کرد: پس از چند ماه مذاکره از سوی اتاق بازرگانی با تسهیلگری وزارت اقتصاد و سازمان بورس، یکی از استارتاپ‌های پیشرو کشور در فرابورس پذیرفته شد. تپسی نخستین شرکت از چهار استارتاپی است که برای ورودشان به بورس تلاش شده و به زودی نماد آن در تابلوی فرابورس قرار می‌گیرد.

میلاد منشی‌پور هم در توییتی رسما ورود این استارتاپ به بازار بورس را تایید کرد.

امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات در توییت خود به مدیران تپسی تبریک گفت و با اشاره به قرار گرفتن نماد تپسی روی تابلوهای فرابورس، گفت: «احتمالا ورود تپسی به بورس یک مسیر جدیدی برای کل اکوسیستم استارتاپی خواهد بود، این جمله برای همه پیشروها درست است که نه فقط برای خود تپسی، بلکه برای جامعه خود ظرفیت‌های جدید خلق می‌کنند؛ این بار ظرفیت ورود استارتاپ‌ها به بازار بورس»

 

طی چند ماه گذشته خبرهای زیادی از مذاکرات چند استارتاپ کافه‌بازار، دیجی‌کالا، شیپور و تپسی به ورود به بورس شنیده می‌شد و حتی شرکت‌های دیگری از جمله داتین و پرداخت الکترونیک پاسارگاد، آسیاتک، رایتل، ایرانسل (بخشی از سهام)  و شاتل نیز از برنامه‌های خود برای ورود به فرابورس گفته‌اند. با اینکه برخی منابع از ورود اولین استارتاپ به بازار بورس از اواخر مرداد ماه خبر دادند، اما این اتفاق به دلایل نامعلوم رخ نداد.

اما حالا پس از گذشت چند ماه بالاخره تپسی موفق به ورود به این بازار شد و مطمئنا این اتفاق دیگر استارتاپ‌های بزرگ کشور را برای ورود به این بازار امیدوارتر خواهد کرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا