تپسی

سرویس جدید «پیک تپسی» راه‌اندازی شد

تپسی سرویس جدید خود را برای ارسال انواع بسته و کالا با نام «پیک تپسی» راه‌اندازی کرد.

این سرویس، به صورتی مجزا از سایر سرویس‌های این تاکسی اینترنتی، صرفا جهت ارسال انواع کالا ارائه خواهد شد و کاربران می‌توانند بسته‌های خود را از طریق «پیک تپسی» به مقصد مورد نظرشان ارسال کنند.

با استفاده از این سرویس، می‌توان به غیر از بسته‌های کوچک، بسته‌های بزرگ‌تر را که نمی‌توان با موتور حمل کرد نیز به راحتی به مقصد مورد نظر خود فرستاد.

نسخه جدید سرویس «همیار» تپسی

تپسی علاوه بر راه‌اندازی سرویس «پیک»، نسخه جدیدی از سرویس «همیار» را با امکانات بیشتر ارائه کرده است.

در نسخه جدید سرویس همیار، می‌توان جزییات سفارش خرید را که پیش از این از طریق مکالمه یا ارسال پیام بین راننده و مسافر امکان‌پذیر بود، در مراحله درخواست خودرو، داخل اپلیکیشن وارد کرد. همچنین در نسخه جدید سرویس همیار، مراکز خرید در محدوده مبدا انتخابی کاربر روی نقشه نشان داده می‌شود.

با استفاده از این سرویس، می‌توان با مشخص کردن فروشگاه مورد نظر به عنوان مبدا و منزل به عنوان مقصد، اقلام مورد نظر خود را از طریق سفیر تپسی خریداری کرد و این اقلام را در منزل تحویل گرفت.

لازم به ذکر است هر دو سرویس پیک و همیار را می‌توان به صورت تلفنی با استفاده از شماره تماس ۱۶۳۰ سفارش داد و به این ترتیب کسانی که امکان استفاده از اپ تپسی را ندارند نیز از  این قابلیت استفاده کنند.

تپسی علاوه بر سرویس همیار برای سفارش خرید و تحویل اقلام خریداری شده توسط سفیران تپسی، سرویس‌های‌ دیگری را نیز راه‌اندازی کرده است. از جمله آنها می‌توان به سرویس «سپید» اشاره کرد که در حال حاضر در شهر تهران قابل استفاده است. خودروهای ارائه دهنده این سرویس، ضدعفونی شده، در فضای داخلی این خودرو‌ها قسمت مسافر و راننده با یک حایل از یکدیگر جدا شده اند و رانندگان این سرویس نیز از جهت سلامتی غربالگری می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا