اپل

آیفون 12 مینی زیر تیغ متخصصان iFixit

عرضه آیفون 12 مینی برای آن‌هایی که این گوشی را سفارش داده بودند، آغاز شده و تیم متخصصان iFixit طبق روال همیشگی خود، این گوشی جدید را زیز تیغ خود بردند تا مشخص کنند که اپل چگونه توانسته سخت‌افزار مروبط به فناوری 5G را در دل این گوشی کوچک جا کند.

اولین چیزی که بعد از کالبدشکافی آیفون 12 مینی، توجه ما را به خود جلب می‌کند، باتری کوچک این گوشی است که با ظرافت خاصی در کنار دیگر قطعات این گوشی تعبیه شده و طبق گفته iFixit، از یک باتری 8.75 وات ساعتی در این آیفون استفاده شده است.

این در حالی است که آیفون SE جدید به باتری 6.96 وات ساعتی مجهز شده و آیفون 12 نیز از باتری 10.78 وات ساعتی بهره می‌برد. با این حال، تصاویر نشان می‌دهند که در آیفون 12 مینی به دلیل کمبود فضا، از موتور Taptic Engine، اسپیکرها و رینگ مگ‌سیف به طراحی جمع‌وجوتر و ابعاد کوچک‌تر استفاده شده است.

طبق اعلام Fixit، اغلب این طراحی و چیدامان برای استفاده از یک باتری قوی‌تر و افزایش طول عمر آن در آیفون 12 مینی لحاظ شده است. دوربین این گوشی از یک لنز واید با دیافراگم f/1.6 و یک لنز اولترا واید با دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد که این ترکیب در آیفون 12 نیز مشاهده می‌شود.

در مجموع، iFixit به این نتیجه رسید که آیفون 12 مینی از لحاظ قطعات داخل شباهت زیادی به آیفون 12 دارد. این مرکز نوشت: آیفون 12 مینی، یک گوشی کوچک با آرزوهای بزرگ است. از شباهت بالای قطعات این گوشی با دیگر مدل‌های آیفون امسال، غافلگیر شدیم. در حالی که اندازه و ابعاد بدنه آیفون 12 مینی، کوچک‌تر از سایر مدل‌هاست.

آیفون 12 مینی زیر تیغ متخصصان iFixit آیفون 12 مینی زیر تیغ متخصصان iFixit

منبع
ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا